zaterdag 8 oktober 2011

Make-up tip!

Hey!

Je ziet het vast wel vaker in die make-up tutorials, die dure kwasten van mac die die meiden gebruiken.
Het zijn natuurlijk supergoede kwasten maar ze zijn zo schrikbarend duur!
daarom heb ik een supergoede tip voor jullie: zoeva-shop
Dit is een duitse website die make-up en toebehoren verkoopt. Zij bieden prima kwastensets aan voor stukken minder geld als in nederland.
 dit is de basic set (die heb ik zelf ook) en die kost maar €20,-
de kwasten zijn heel prettig in gebruik, word ook echt geleverd in een mooi leren hoesje en in een verpakking met heeeel veel bubbeltjesplastic zodat niks kan beschadigen! Dikke aanrader dus!

Zoals je al wel hebt gezien is het een duitse website maar als het goed is kan je op de site switchen van taal en ze leveren ook nog eens gewoon in nederland!

Ik heb zelf ook een paar paletten van ze: het concealer palet, lipgloss palet, blush palet en een 96 oogschaduw palet (matte kleuren). en ik ben er erg over te spreken!
Alleen het matte oogschaduw palet van ze is iets te goed geperst waardoor de oogschaduw wat moeilijker los komt. Maar de 88 shimmer paletten zijn prima heb ik van anderen begrepen. (ik zelf heb dat palet maar dan van coastal scents dus ik weet niet of dat hetzelfde is. Maar dat is ook een toppertje)

kortom ze verkopen mooie producten voor een goede prijs! misschien eens leuk om te gaan kijken?;)
btw. in nederland hebben we een vergelijkbare site: boozyshop maar kwasten blijven hierop wel duurder!
enne... als je dan toch liever in de winkel make-up koopt, ga dan ook een keer over de grens. in het buitenland is de make-up echt stukken goedkoper. in duitsland en spanje betaal je voor bijvoorbeeld mascaras van bijvoorbeeld maybeline of maxfactor 6 tot 10 euro waar je er hier in nederland 16 euro voor betaald! Dus best handig om een vooraadje in te slaan als je op vakantie gaat.

liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten