vrijdag 11 januari 2013

Aussie 3 minute miracle review

Hey Allemaal!!

Velen van  jullie zijn vast al bekend met het australische wonder middeltje maar ik ga het lekker toch reviewen.

Dit zijn ze dan! de 2 nieuwe aanwinsten van mijn beautystash, de 3 minute miracle reconstructor en 3 minute miracle colour.
De verpakking zegt: helps to revitalize dry dull hair for luscious yumminess.
And it sure does!

Eerst dacht ik: waar maakt iedereen zich toch zo druk om, zo superzacht is mn haar helemaal niet! Maar ik gebruikte toen ook zilvershampoo. Dat maakt je haar wat stugger en dus voelde de conditioner lang zo zacht niet als deze doet na het wassen met een normale shampoo.
Een paar dagen later dacht ik, lets try again maar dan met een gewone shampoo en jahoor! Mijn haar was werkelijk superzacht! Heerlijk!
Voor beide shampoo's geld (zowel bij wassen met normale als met zilvershampoo van te voren) dat mn haar er erg mooi uitkomt. Het oogt gezonder en meer "yummie" om even in de aussie termen te blijven ;)

Als je eenmaal een drup in je haar wilt gaan smeren zul je merken dat de conditioner echt supermakkelijk over je haar verdeeld. Erg fijn, want de conditioner is best wel aan de prijs (9,17!!) en daardoor kan je er lekker lang mee doen. Ik heb ze nu 1,5 maand in mijn bezit en mijn reconstructor is nu bijna op.. Ik heb het bijna dagelijks gebruikt en ik ben nog niet echt gewend aan kleine 'porties'.. hihi Maar dat viel me dus reuze mee. Want als je een beetje leert omgaan met het doseren moet je het toch minstens 2/2,5 misschien zelfs wel 3 maand kunnen redden. (hangt ook wel een klein beetje af van de lengte van je haar natuurlijk..)

Tussen de 2 conditioners merk ik niet echt een verschil in 'werking'. De geur is alleen wat anders.
de reconstructor ruikt echt mierzoet. Ik hou er persoonlijk niet zo van maar het stoort me niet en hey, het werkt perfect, dan neem je de geur wel voor lief toch? De versie voor gekleurd haar ruikt wat zachter en subtieler. Meer mijn ding!

Superfijn aan de flessen van Aussie zijn de doppen. Er zit namelijk een "ketchup-fles-dop" op als je begrijpt wat ik bedoel. je hoeft alleen maar even te knijpen in de fles en er komt een dot conditioner op je hand terecht. geen geklieder en het komt er makkelijk uit. Superhandig dus!

Kortom: Ook ik ben Aussie fan! Enige minpuntje is dat het zo duur is en dat het alleen te verkrijgen is bij de Etos. Goed opletten op aanbiedingen dus! (heb de mijne ook in de aanbieding gescoord!)

Liefs, Marjolein

Vind je mijn artikelen leuk? Volg me dan via bloglovin'. Druk op de knop in het linker menu of zoek me op in de bloglovin' app!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten