donderdag 10 november 2011

simpele nailart look

heey allemaal

ik wilde jullie even mijn nagels laten zien!


je kan er op klikken om de foto te vergroten:) al zeg ik het zelf, best schattig he?
ik heb deze look gemaakt met de volgende kleuren:
mellow yellow van essence
ultimate pink van essence
viva la green van essence
ahoy! uit de essence 50's girls reloaded serie. 

na de basecoat heb ik 2 laagjes mellow yellow aangebracht. Deze heb ik echt een half uurtje laten drogen want als het niet goed droog is word je nagelkunstwerkje ook niet mooi! 
daarna heb ik met ultimate pink hartjes gemaakt. dit heb ik gedaan met een sateprikker. ik heb er voor gekozen om het hartje te maken met stippeltjes omdat ik dat 1 makkelijker vond en ik vond het er eigenlijk ook wel schattig uitzien. 
na het roze hartje heb ik 2 groene boogjes van stipjes in een van de onderste hoeken (afhankelijk van waar je het hartje maakt) gemaakt. zelfde manier als met de hartjes alleen dan in een boogje. 
en om het af te maken een boogje van witte stipjes na de groene stipjes. 
als alles helemaal droog is een topcoat erover heen en voila! easy as that!:D 
denk er wel om dat je een beetje snel werkt of af en toe een nieuw drupje nagellak op je plateautje drupt want als je nagellak begint op te drogen terwijl je bezig bent word het een beetje slierterig en dat is natuurlijk niet mooi! 

ik heb dit met sateprikkers gedaan omdat ik nog geen dottingtools heb. ze worden wel besteld! dottingtools zijn supermakkelijk en werken veel beter als sateprikkers. als je ze gewoon in de winkel koopt betaal je zo 3 euro! maar dottingtools kan je echt supergoedkoop kopen via eBay! maar dan moet je wel een paar weken wachten tot ze geleverd worden omdat je ze dan uit hongkong besteld. prijs varieert daar van €0,75 tot €1,96 voor een setje van 5! en dat is inclusief verzendkosten want die zijn gratis in de meeste gevallen! spotgoedkoop dus. Als je ze in engeland besteld of de vs betaal je zo rond de 6,99 en betaal je ook verzendkosten  dus misschien is een beetje geduld wel goed!

ook een leuke tip, je kan op ebay ook een set van 48(!) nagelakjes kopen met dopjes die je zowel als kwast en als nagellak pen kan gebruiken! deze heb ik gezien voor €39,95! dat is dus ongeveer 80 cent per potje! niet duur!:P als mensen die dit lezen toevallig die set hebben, laat me even weten hoe de kwaliteit is?! ik ben razend benieuwd! 

liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten