woensdag 30 november 2011

Nieuwe voorraad en nail art twins

Hallo allemaal!

Het heeft even geduurd want ik was eventjes veel te druk met andere dingen maar er is weer een nieuw artikeltje!
Het is weer bijna sinterklaas en kerst en dus zit ik altijd krap bij kas..  Maar dan wil je af en toe toch eens wat leuks voor jezelf kunnen kopen. Gelukkig staan de prijzen van essence me altijd erg aan en daarom heb ik een klein voorraadje essence gekocht en mijn gloednieuwe uit China geïmporteerde dotting tools zijn ook binnen!!
In deze blog ga ik alleen vertellen wat ik heb gekocht en de nail art twins reviewen. De rest komt later! ;)


(klik op de foto voor vergroting) 
Dit heb ik dus allemaal aangeschaft!
ik heb even 2 foto's gemaakt eentje met flitser en eentje zonder want de belichting was niet echt super in mn kamer.
wat staat er allemaal op de foto?
essence nail polish remover met cocos-vanille geur (€0,99 kruidvat)
essnece nail art sealing top coat (€1,99 kruidvat*)
essence nail art twins 07 chuck (€1,79 kruidvat)
essence nail art twins 07 blair (€1,79 kruidvat)
essence nail art pen zwart (€1,99 kruidvat) 
5x dottingtools met 2 bruikbare kanten (ebay verkrijgbaar in alle prijscategorieen)
*ik weet niet zeker of ik de goede prijs heb het was of 1,79 of 1,99 had het bonnetje al weggegooid sorry!

De nail art twins: 
De dag dat ik deze spulletjes heb gekocht had ik toevallig een etentje en had ik werkelijk te lelijke afgebladderde nagellak op dus ik heb meteen de nail art twins uitgeprobeerd en dit is het resultaat: 

Ik vond de kleurtjes van de beide lakjes al heel gaaf in het potje. Chuck is de basis kleur. Ik ben er echt weg van! Hij is mooi lavendelblauw/lila achtig en blair is echt een fancy glitterlakje! De basis kleur dekt heel goed! na 1x lakken dekte hij al heel mooi. Voor de zekerheid heb ik er toch maar een tweede laagje overheen gedaan, just to be sure. Ik stond er versteld van toen ik de glitters eroverheen aanbracht. Ik had niet gedacht dat ze zo groot waren! Doordat de glitters zo chunky zijn vallen ze wel lekker op en daar hou ik wel van. 
na dat alles goed gedroogd was heb ik de essence nail art sealer topcoat erover heen gedaan om te zorgen dat het mooi blijft zitten. 
Ik ben inmiddels 5 dagen verder (ik wilde even testen hoe lang het blijft zitten) en mn nagellak begint nu pas aan de bovenkant een klein beetje te slijten!
kortom met de essence nail art twins ben ik super tevreden! 

nail art twins zijn in drie setjes verkrijgbaar: chuck en blair (die ik heb gekocht dus), bella en edward (lees hier een review over dit setje) en gabriella en troy. 
misschien ook leuk als kerst/sinterklaas cadeau voor zus, tante, moeder, schoonzus enz. die ook van nagellak houd? 

liefs, Marjolein 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten