zondag 5 februari 2012

Week 1 dr. frank/eenkiloperweek

Hoi Allemaal!!

Nou week 1 is (bijna) voorbij maar omdat ik morgen vroeg optijd moet beginnen op school en me dan dus geheid vergeet te wegen heb ik het vanaag maar even gedaan.
3,7 kilo er af in een week!!
Ik ben echt ZOOO blij!:D Als dit zich doorzet pas ik binnenkort weer in mn knalrode lievelingsbroek!!:D

Gelukkig zijn inmiddels de afkickverschijnselen ook helemaal over en ik voel me eigenlijk beter dan ooit.
M'n huid lijkt ook mooier te worden. Ik had al niet zoveel puistjes enzo maar nu is het helemaal weinig!! M'n buik begon ook steeds meer een tonnetje te worden en die word nu ineens weer aanzienlijk platter! Dus ik hoop dat het met m'n wekelijkse pilates en zumba mooi strak trek en dat ik niet van die rare lappen vel overhoud zoals je wel zag bij die mensen van obese.

Maar het in bikini op het strand in spanje lopen komt als het zo doorgaat lekker dichtbij!:D Ik blijf dit doorzetten, van deze resultaten word je toch supergemotiveerd!
En ik heb niet eens echt honger!

See you next time!
liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten