zondag 15 april 2012

Update April

Hey allemaal!

Alweer meer dan een maand niet geblogd.. Veel te druk met stage lopen. Oepsiee!! Hoog tijd dus! Maar om heel eerlijk te zijn heb ik niet echt een specifiek onderwerp in gedachten.. Weinig beautyproducten gekocht afgelopen tijd (geen tijd/geld voor) dus niets te reviewen. Dan maar een persoonlijk verhaaltje misschien?! Goed.. We zullen wel zien waar dit verhaaltje heen gaat.

Laat ik dan maar eens beginnen met een update over mijn gewicht. De laatste keer dat ik daarover blogde was ik 7,2 kilo afgevallen. Tromgeroffel please!! ..... Nu zit ik op 12,1 kilo!!! Bijna halverwege!
Het gaat dus nog steeds supergoed! Mag nu ook beginnen met opbouwen van koolhydraten. Ik zal binnenkort een voor/na foto laten zien.
Ik moet zeggen dat ik me ook steeds beter ga voelen. Ik hoef natuurlijk die kilo's ook niet meer mee te slepen en dat is erg prettig.
Om mezelf te belonen toen ik 10 kilo afgevallen was heb ik deze pumps gekocht:

Super schattig he? Moet er wel behoorlijk aan wennen want ze zijn echt heel hoog en nog met plateau ook maar ze zijn zo mooi!!

Wat ook fijn is, is dat het sporten ook makkelijker gaat nu. Voel me veel energieker! (ook al word ik nog steeds wel eens doodmoe wakker, maargoed.. )
Ik heb in zumba ook weer een nieuwe uitlaatklep gevonden. Ik had dat altijd heel sterk met stijldansen en toen ik daarmee gestopt was miste ik dus iets om mijn hoofd mee leeg te maken. Superfijn dat ik dat weer terug heb. Hoe leuk is het dan ook dat ik nu af en toe de zumba les zal overnemen als de instructrice ziek is of niet kan! (wie had dat ooit gedacht.. marjolein die een sportles geeft)

Verder ben ik ook alweer halverwege de stage! Wat gaat de tijd toch snel, 29 juni (de laatste stage dag) nadert ineens heel snel! Gelukkig loopt de stage nu na een moeilijke start eindelijk weer goed. Heel fijn, want het is wel de bedoeling dat ik in juli mijn diploma in ontvangst ga nemen!

Well whats left to say, oh ja. Ik heb ook een nieuwe bril gekocht! Mooie is dat de bril dus echt supergoedkoop was. Misschien een leuke low-budget tip voor de brildragers onder ons die toch eens een andere bril willen maar er geen bakken met geld aan uit willen geven.
Bij de DA-drogist kan je tegenwoordig dus ook je bril kopen (verkooppunten staan op de website, de brillen worden niet in alle filialen verkocht). Een enkelvoudige bril kost dan maar €49 euro.
Dit kan zo goedkoop omdat er geen opticien tussen hoeft te komen. Je neemt gewoon je oude bril mee (of je brilrecept) en ze leggen deze in een apparaatje die de sterkte van de glazen opmeet, je kiest een montuur uit en voila! Je hebt een low-budget maar toch hippe nieuwe bril!
Voor meer informatie en verkooppunten kan je kijken op www.eyelovebrillen.nl
Benieuwd waar mijn keuze op is gevallen? Komtie:
wat vinden jullie er van?


Zo, ik heb jullie wel weer een aardige update gegeven dacht ik. Ik heb nu ook even niets meer te vertellen dus ik laat het hier maar bij! Tot de volgende keer allemaal!

liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten