dinsdag 1 mei 2012

Essence fix&matte translucent powder

Hoi Hoi!

Even een reviewtje over een van mijn nieuwe lievelingsproducten: de Essence fix&matte translucent powder.

Dit is een loose powder (zoals je ziet op het plaatje) die er volgens essence voor zorgt dat je make-up beter blijft zitten, oneffenheden minder zichtbaar maakt en je gezicht mooi mat maakt.

maar doet deze loose powder ook wat hij beloofd?
Ja, hij matteert prima en mijn make up blijft prima zitten. Of het ook daadwerkelijk helpt bij oneffenheden weet ik niet. Mijn foundation doet dat namelijk al.
Je kan er ook lang mee doen want je hebt niet al te veel poeder nodig. Het enige nadeel vind ik dat je erg makkelijk knoeit met de poeder. Voor je het weet heb je weer een witte poedervlek in je kleding.

Eigenlijk kan je kort en krachtig zijn over dit product. Het is goedkoop (het kost maar €3,49) en het doet wat het beloofd. Weer een goed product van essence om toe te voegen aan je basics!

Op deze blog word de essence loose powder samen met wat andere producten vergeleken met duurdere producten en komt goed uit de test!

see you next time!

liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten