zaterdag 26 mei 2012

Voor en Na

Hallo Allemaal!!

Ik had het jullie al heel lang beloofd, een foto van de tussenstand in mijn dieet verhaal en nu komtieeee!!
Ik zal jullie eerst nog even bijpraten.
Al een tijdje lang zit ik nu op 13,5 kilo. Fase 1 is nu dus afgerond en fase 2 is begonnen.
Dat wil zeggen: meer koolhydraten! Ik mag dus nu weer fruit en speciale low-carb pasta's en dat soort fratsen. Heeeel erg lekker, alleen een beetje jammer dat ik sinds dat ik begonnen ben met fase 2 stil sta.
Aan de andere kant is het ook maar goed dat ik stil sta, dan kom ik dus niet aan en blijf ik dus mooi stabiel.
Binnenkort ga ik wel weer fase 1 overnieuw doen omdat ik er gewoon nog lang niet ben. Ik wil 35 kilo afvallen dus ik heb nog eventjes voor de boeg.

Over naar de foto's!
VOOR:


NA:



Best een verschil al wel he! ;) 
Heb jij ook voor en na dieet foto's?! share!! Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen!

Well, see you next time!


Liefs, Marjolein




Geen opmerkingen:

Een reactie posten