dinsdag 5 juni 2012

shoplogje

Hey Allemaal! :)

Even tijd voor een shoplogje!
Essence heeft een nieuwe verzorgingslijn uit! En toevallig had ik nieuwe dagcreme, reinigingsspul en dat soort dingen nodig dus ik heb maar weer even een bezoekje gebracht aan de kruidvat.
En as usual kom ik daar nooit weg zonder meer te kopen dus maar eventjes een shoplogje plaatsen.

zoals je ziet heb ik dus weer van alles gehaald.
wat staat er allemaal op de foto?
essence my skin dagcreme (pomegranate & bamboo)                      €1,99
essence my skin cleansing wipes (pomegranate & bamboo)            €1,69
essence my skin 4 in 1 cleansing cream (pomegranate & bamboo) €1,99
essnece like a first day in spring eau de toilette                                €2,99
essnece like a girls night out eau de toilette                                      €2,99
essence purifying face strips                                                             €1,69
essence liquid liner water proof                                                        €2,49
essence I <3 stage eyeshadow base                                                   €2,49
essence  eyebrow designer 04 blonde                                               €1,49
Hema eyelash curler                                                                          €2,00

Zoals je ziet veel essence producten. Ik ben hier altijd een groot fan van, het is goedkoop en heel vaak best wel goed spul.
In de my skin lijn heb ik gekozen voor de pomegranate & bamboo. Deze is namelijk geschikt voor de normale/droge huid. Mijn wangen voelen wat sneller droog aan dus vandaar (en het is nog roze ook!). Verder kan je kiezen voor:
lime&cucumber voor de normale huid en lychee&blue grape voor de normale tot gecombineerde huid (het is een mattifying cream dus als je een vette huid hebt is deze ideaal)
De komende weken zal ik de producten gaan gebruiken en er later in een review op terug komen.

Ook heb ik purifying face strips gehaald om eens uit te proberen. Kijken of ik die mee eters weg krijg!
Verder zie je ook dat ik 2 luchtjes heb gekocht uit de geurlijn van essence 'fragrances to love'.
Like a girls night out is een hele lekkere frisse geur die bestaat uit een frisse citrus walm van elemi, gele mandarijn, dragon fruit en goji bessen. Een bloemige geur van roos, perzik, magnolia en mandarijnbloesem en een noot van vetiver, vanille en musk.
Like a first day in spring is wederom een lekker fris geurtje. Ik vind het echt een zomergeurtje, het is zo'n geur waar je blij van word. Deze bestaat uit de citrus geuren ananas, sinaasappelsap en mandarijn. De hartnoot bestaat uit praline, bramen en roos en de basisnoot bestaat uit sandelhout, musk en vanille
Volgens de essence website zijn ze te verkrijgen in 50ml en 10 ml maar bij ons in almelo heb ik alleen nog maar de 10 ml. gezien. Dit is overigens wel ideaal handtas formaat!

Dan hebben we de I <3 stage eyeshadow base. Deze heb ik meegenomen om uit te proberen. Ik las er op internet heel veel goeds over dus i'd like to see myself!
Last but not least het wenkbrauw potlood. Ik teken nooit mijn wenkbrauwen, maar af en toe geeft het toch net een iets mooiere afwerking als je ze nog net ff wat strakker bijwerkt vind ik. Dus toch maar een wenkbrauw potlood gehaald en we zullen zien!

Tot zover de spullen van het kruidvat, dan blijft alleen nog de wimperkruller van de hema over. Daar kan ik kort over zijn. Dat ding is prima! Maar de mijne is spoorloos verdwenen dus ik had een nieuwe nodig.

Zo, weer even rustig beschreven wat ik allemaal gekocht heb, dan is het nu tijd om het uit te proberen. Daarover zullen jullie over een week (of iets meer) meer lezen. Voor nu bedankt voor jullie aandacht en tot de volgende keer!

Liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten