dinsdag 8 oktober 2013

home: wax moods (action)

Hallo allemaal!

Vandaag was ik eventjes bij de action om wat decoratie spulletjes voor de slaapkamer te halen en toen kwam ik de wax moods tegen.
Dat is zo'n schaaltje waar een theelichtje onder moet, waar je dan een waxtabletje in legt en als je het theelichtje dan aansteekt gaat het lekker ruiken in je kamer.
Deze dingen heb ik a vaker zien staan in winkels, maar vaak voor nog best een hoop geld per waxtabletje wat je dus maar 1x kan gebruiken.


Hierboven zie je een foto van het doosje en van een doosje van de losse tabetten. In het doosje zit dus het waxbrandertje (het potje) en 6 tabetten in verschillende geuren. De geuren die erbij zitten zijn: Rose, Vanilla, Dream, Fresh linnen, Strawberry en Lavender. In het kleine doosje zitten 6 tabletten van 1 geur. Ze zijn te verkrijgen in de eerder genoemde geuren.

blauw = fresh linnen
roze = rose
paars = lavender
rood = strawberry
grijs = dream
groen = vanila 
Hierboven zie je het uitgepakte geheel. Ik heb van alle geuren behalve Strawberry en Lavender een extra doosje gekocht. Deze 4 die ik extra heb vond ik allemaal heel erg lekker, en ik wilde er graag wat meer van hebben voor het geval ze weer uit het assortiment gaan. 

Wat ik superfijn vind is dat de geur duidelijk aanwezig is maar niet overheerst. Het ruikt dus lekker maar niet te. Ook houd de geur echt lang. Ik heb de geur vanmorgen aangestoken (wel de hele dag laten branden want ik was gewoon thuis, als je weggaat niet aanlaten!!) en het ruikt nog steeds heerlijk in mijn woonkamer. 
Nog een voordeel, deze set en de doosjes met tabletten zijn lekker goedkoop! Het pakje waar het schaaltje en de 6 geurtjes in zitten kost €1,99 en een doosje met 6 tabletten kost €0,99 

Wat vinden jullie van de wax moods? 

Liefs, Marjolein





Geen opmerkingen:

Een reactie posten