zondag 6 oktober 2013

Review: Tangle Teezer

Vandaag een artikeltje voor alle dames (en heren) met lang haar die verschrikkelijk veel last hebben van knopen/klitten zoals ik zelf.
Ik stond een paar weken geleden weer eens te worstelen met mijn borstel. Een oneindig gevecht tegen die supervervelende klitten. Al gebruik je de geweldigste shampoo en conditioner, het blijft een soort van terugkerende plaag.
Per toeval kwam ik bij het youtuben een filmpje tegen van een meisje die haar haircare routine even aan ons youtubers liet zien. Deze dame sprak vol lof over haar Tangle Teezer, de wonderborstel voor als je veel klitten hebt. Ik wist niet wat ik zag en vroeg mezelf af waarom ik dit product nog niet kende want nouja, vanaf het moment dat ik mn haar heb laten groeien vroeger heb ik altijd al die strijd met mijn haar. 

Dus na wat reviews en andere meningen van Tangle Teezer gebruikers heb ik toch maar besloten om er ook een te bestellen en het maar eens even te testen. 



Hierboven zie je dus de Tangle Teezer. De borstel deed mij persoonlijk erg denken aan die kammetjes die vroeger bij de barbies zaten. Dat waren ook van die plastic dingetjes van ongelijke hoogte.
Ik heb mijn Tange Teezer in het knalroze gekocht, maar ze zijn ook beschikbaar in andere kleuren en deluxe editions en dergelijke.

Natuurlijk kon ik niet wachten om te testen of het mijn verwachtingen waar zou maken dus ik ben maar meteen gaan testen (ik werk in de nachtdienst dus slaap ik overdag en het pakketje werd bezorgd toen ik net uit bed kwam, ik had dus lekker warrig haar). 
Wat beloofd de Tangle Teezer: Pijnloos ontwarren van je haar en aanzienlijk minder haar uitval/afbraak. 
Doet het wat het beloofd?: Ja, zeker! Ik wil nooit meer zonder. Mocht de mijne ooit kapot gaan, koop ik direct een nieuwe! Het borstelen doet echt minder/geen pijn (bij een megaklit ontkom je er soms niet aan) Tijdens het borstelen trek je er ook echt bijna geen haren uit. Bij een normale borstel had ik na het kammen van de helft van mijn haar de borstel al bijna vol met haar. Nu totaal niet. De eerste keer dat ik de borstel een beetje moest legen was na 2 weken.
Van sommige meiden lees/hoor ik dat ze het vasthouden onhandig vinden omdat er geen handvat aan zit. Persoonlijk heb ik hier geen problemen mee. Hij is mij nog nooit uit de handen gevallen bij het borstelen.

Kort maar krachtig kan ik dus zeggen dat het doet wat het beloofd, en dat het zijn geld waard is als je altijd last hebt van klitten. Ik ben enthousiast!
Voordeel is ook dat de borstel erg duurzaam is. Hij gaat niet zomaar kapot. Het lijkt dus een wat duurdere aanschaf maar als je ziet hoe lang je er dan ook mee kan doen, maakt dat het product toch wel weer low-budget! 

De prijs van de Tange Teezer verschilt per winkel/webshop. De een verkoopt hem voor 9,00 en de ander voor 17,00.
Je kan de Tangle Teezer onder andere kopen bij douglas en verschillende webshops zoas bol.com en asos. 

Wat is jullie ervaring met anti-klit borstels/producten? Let me know!

Liefs, Marjolein

Vind je mijn artikelen leuk? Volg me dan via bloglovin'. Druk op de knop in het linker menu of zoek me op in de bloglovin' app!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten