maandag 26 mei 2014

Maybeline Color Tattoo 40 - Permanent Taupe

De Maybeline Color Tattoo's worden op internet al om geprezen, zowel om te gebruiken als oogschaduw als voor oogschaduwbasis en zelfs als wenkbrauw product.  Maar ik had er nog geen een van in mijn collectie. Time for change! Zo gezegd zo gedaan, ik kocht de kleur 40 - permanent taupe. Dit omdat deze kleur ook geschikt zou zijn voor de wenkbrauwen van blonde dames en ik eigenlijk wel een nieuw wenkbrauw product wilde. 
Hierboven zie je de verpakking en de inhoud. Wat mij betreft prima, simpel en strak. Ik vind het ook fijn dat je de kleur van de oogschaduw kan zien door het potje heen. 


Hierboven heb ik de color tattoo geswatched. Zoals je ziet is de oogschaduw goed gepigmenteerd. Het is een mooie assige taupe kleur. Een fijne neutrale kleur, geschikt voor zowel smokey looks als voor een dagmakeup. De oogschaduw voelt wat creamy als je het uit het potje haalt maar voelt zodra je het op de huid smeert al gauw droog aan. Tijdens het aanbrengen merk je ook dat de oogschaduw zich niet echt ophoopt in lijntjes of iets dergelijks. Daarom denk ik ook dat deze oogschaduw ook heel geschikt zou kunnen zijn voor een wat rijpere huid. 

Zoals ik eerder al vertelde las ik op de verschillende beautyblogs ook dat deze kleur color tattoo gebruikt kan worden voor de wenkbrauwen. I was curious! 
Hieronder zie je het resultaat: 

Ik ben hier heel erg blij mee. Ik vond doordat het een wat creme achtige substantie is dat het heel makkelijk aan te brengen was op de wenkbrauwen en je wenkbrauwen lijken wat strakker als met een poeder. Ondanks dat ik ook goed overweg kon met het catrice setje wat ik tot op heden gebruikte denk ik toch dat dit mijn go-to wenkbrauw product gaat worden omdat het gewoon toch nog net iets makkelijker gaat.
Ook zie je dat de kleur inderdaad niet te donker is voor blondines! Hurray Maybeline!
 Mijn excuses voor de verschillende belichting trouwens, het was op het moment van het maken van de foto's wat onregelmatig licht en aangezien ik geen lampen en softboxen gebruik en het dus moet hebben van het daglicht is de kleur dus niet helemaal hetzelfde;) 


Hierboven heb ik de Maybeline Color Tattoo gebruikt waarvoor hij bedoelt is; als oogschaduw. Je merkt dat zodra je hem opsmeert hij zit als een huis en hij gaat nergens meer heen. Uitermate geschikt voor een heavy-duty dagje dus! Een normale werkdag overleeft 'ie met gemak! Hier heb ik alleen de kleur permanent taupe en een highlighter onder mijn wenkbrauw gebruikt. Zelfs als enige kleur staat hij prima dus als je even niet zoveel tijd hebt of niet zo heel handig bent met make-up  is deze oogschaduw ook bij uitstek geschikt. 

Ik vind het wel een product wat toch wat duur is. Hij kost namelijk €10,49 en voor een kleur oogschaduw vind ik dat best wel veel. Niet heel low budget dus, maar gezien je het voor zoveel doeleinden kan gebruiken en het ook ECHT doet wat het beloofd is het opzich wel de investering waard. En naar wat ik mag geloven van anderen gaan ze ook lang mee omdat je er in gebruik niet zoveel van nodig hebt.  

Kortom; een multifunctioneel product dat gewoon werkt. 
Ik heb mijn Maybeline Color Tattoo in 40 - Permanent Taupe gekocht bij de dirx voor €10,49 maar hij is ook verkrijgbaar bij de Etos en het Kruidvat. 

Wat vinden jullie van de Color Tattoos? 

Liefs, Marjolein 

Vind je mijn artikelen leuk en wil je graag op de hoogte gehouden worden van nieuwe artikelen? Volg mij dan ook via bloglovin' via de knop in het linker menu, of zoek me op via de bloglovin' app! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten