maandag 12 mei 2014

Common White Girl Tag.

Ik zat van de week eens lekker door de verscheidene beautyblogs te bladeren en vond bij beautylab the common white girl tag. Ik hou altijd van vragenlijstjes dus ik dacht, why not! Ik doe m ook! En aangezien ik toch al een hele poos niet meer heb geblogd (druk druk druk) leek me het maar weer hoog tijd.
Dus hier is ie:

Favoriete Starbucks drankje?
- Verschilt een beetje. De ene keer een premium hot chocolate, dan weer de caramel frappuchino. Ooit was er een praline hot chocolate, die was to die for maar die heb ik nooit meer teruggezien. Nou moet ik zeggen dat ik ook niet heel vaak bij de starbucks kom. Dus als ik er dan wel kom moet die heeeeerlijke chocotruffeltaart er ook altijd aan geloven.

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
- Hangt er vanaf wat ik ga doen. Als ik me normaal aankleed en opmaak ongeveer een half uurtje. Maar omdat ik in de nachtdienst zit heb ik ook wel eens van die dagen dat ik denk: Meh, nevermind! dan kan het in 10 minuten.

Hoeveel selfies maak je op een dag?
- Geen idee. Ik maak niet elke dag selfies en om nou het gemiddelde van een wel selfie dag te gaan berekenen.... Wel maak ik er altijd meer en kies dan de mooiste, niemand wil tenslotte met onderkin op de fotostaan.

Hoeveel Instagram-followers en -foto’s heb je?
- Ik heb 499 foto's en 91 followers (@marjolein_n in case you'd like to follow!!)

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?
- Lol nooit, omg wel, best vaak eigenlijk!

Draag je kledingstukken vaker dan één keer?
- Ja. Waar moet ik het geld vandaan halen om dat niet te doen?:P Of hebben we het hier over 1x en dan in de was. Dat hangt er natuurlijk vanaf of het vies is geworden en of het stinkt naar zweet..

Ben je racistisch?
- Dit is ook weer zo'n dat hangt er vanaf vraag. Ik heb geen hekel aan mensen welk "ras" dan ook zolang ze zich gedragen. Dus ook Nederlanders zelf. Maar ik kan slecht tegen mensen die zich ontzettend vervelend opstellen. En als dat toevallig een buitenlander is komt er bij mij ook best wel eens een ietwat racistische gedachte of soms wel uitspraak vrij. Maar ook asociale Nederlanders vind ik stom dus ja ben ik dan racistisch..

Instagram, Twitter of Tumblr?
- Instagram!!

Wat doe je het grootste deel van je tijd?
- Slapen. Ik slaap veel omdat ik in de nachtdienst werk. Dit is gewoon echt veel vermoeiender dan overdag. Maar I love my job dus dan heb je het er voor over;). Daarnaast kijk ik veel series en ben ik veeeeel bezig met m'n make-up en haar.

Wie zijn je favoriete YouTubers?
- Becca Rose vooral. Ik vind haar stijl en haar persoonlijkheid echt super. Ze is altijd zo positief ondanks alles en dat vind ik heel knap en bewonderenswaardig.

Hoe vaak doe je je nagels?
- Ik deed dit eerder echt supervaak. Ik vind het nogsteeds heel leuk maar ik vergeet t gewoon dus inmiddels denk ik maar 1x per maand.

Ben je een shopaholic?
- Als ik geld heb, JA. Maar t' leven is zo achterlijk duur dus kan het meer niet dan wel.

Hoe vaak heb je de film Mean Girls gezien?
- 1 of 2 keer. Ik vind m eigenlijk niet zo heel leuk hihi. Andere meidenfilms dan weer wel. Favorieten zijn: A cinderella story, The holiday, Grease, Sweet home Alabama en ga zo nog maar even door.

Heb je veel kleding?
- Ja maar de helft past niet.. langleve het jojo effect!

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?
- Als het er echt superlekker uit ziet of heel mooi gemaakt is wel ja!

Draag je elke dag make-up?
- In ieder geval als ik de deur uit moet. Maar ik hou ook van een joggingpak dag zonder make-up

Hoe stijl je meestal je haar?
- Heel verschillend. De ene keer heb ik krullen, dan weer een staart, dan een knoet. Ik heb niet echt een go-to haarstijl op t moment.

Zie je er altijd presentable uit?
- Nee! Ik hou van mijn joggingpakkendag! En dan kan het me echt niet schelen hoe ik eruit zie. Lekker met snuggie en netflix op de bank. De buren zullen soms wel denken als ik dan de hond moet uitlaten, maar ach, jammer dan!

Weer een kijkje verder in mijn leven haha! Feel free to copy! Altijd leuk die vragenlijstjes toch?

Liefs, Marjolein

Vind je mijn artikelen leuk? Volg me dan via bloglovin'. Druk op de knop in het linker menu of zoek me op in de bloglovin' app!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten