zaterdag 17 mei 2014

The body shop tea tree flawless bb cream

Hey allemaal!
Bbcreams.. ik was er eigenlijk al zat van. Voornamelijk omdat de meeste bbcreams voor mij gewoon te donker zijn of te oranje. Maar vandeweek toen ik eens lekker zat te facebooken kwam ik een add-je van beautylab tegen voor een nieuw artikel over een bbcream van the bodyshop. Wat me gelijk opviel was dat de lichtste variant echt heel licht leek en dat de boodschap hierbij ook was; misschien geschikt voor sneeuwwitjes?
They had me. Deze bbcream moest  ik hebben!

Dus vanmorgen scheurde ik naar the body shop om er 1 te halen. En I got lucky! Er was een aanbieding aan de gang. 2e gezichtsverzorgingsproduct 50% korting! Dus ik heb er gelijk maar 2 ingeslagen.

Hierboven zie je de verpakking en de creme. Het beloofd een egale tint en zuivert de huid. Opzich heb ik het zuiverende verhaal niet zo heel erg nodig want normaal gesproken heb ik niet echt veel last van onzuiverheden en puistjes. Nu toevallig wel omdat ik een poosje een foundation heb gebruikt waar ik wel pukkeltjes van kreeg, dus wie weet zijn ze nu in no time weg. Ik zal het artikel updaten als ik hier meer over kan vertellen.

Links is zonder bbcream en rechts is met. Ik ben hier dus zo blij mee!! De kleur is perfect! Eindelijk! En ik vind de dekking ook heel fijn. Voor een bbcream dekt 'ie namelijk behoorlijk goed. In de zomer als het warm is of als ik geen supergoede dekking nodig heb kan ik dus lekker zonder foundation want dan vind ik dit wel voldoende.
De creme zelf voelt ook prettig. Het voelt niet alsof je een dikke vette laag op je huid smeert wat ik normaal dus wel heb met dagcreme. Het trekt ook lekker snel in.

Deze bbcream word dus echt vast onderdeel van mijn make-up routine want ik ben hier zo ontzettend blij mee. En de prijs vind ik ook oke. Hij kost namelijk maar €8,00. En als je nog kunt profiteren van de actie waar ik tegen aan liep heb je er 2 voor €12,00
De creme is verkrijgbaar in 3 verschillende tinten waarvan ik de lichtste heb geprobeerd en is dus te koop bij the body shop. 

Wat is jullie ervaring met bbcreams? Hebben jullie deze al getest?
Liefs, Marjolein

Vind je mijn artikelen leuk? Volg me dan via bloglovin'. Druk op de knop in het linker menu of zoek me op in de bloglovin' app!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten