woensdag 9 december 2015

I heart make-up chocolate nude oogschaduw palet.


Bij het boodschappen doen moest ik toevallig even bij het Kruidvat zijn en tot mijn grote verbazing stond daar een schapje met I <3 Make-up producten. Een onderdeel van Make-up Revolution. Daar stonden de sweetheart blushes en de verschillende chocolate paletten uitgestalt. Er was nog maar weinig van over, maar dit Chocolate Nude palet stond er nog wel. Aangezien mij het andere chocolate palet ook zo onwijs goed bevallen was (helaas is de review daarvan verloren gegaan bij het terugverhuizen naar dit adres) besloot ik toch maar om het laatst overgebleven doosje mee te nemen. Ziet het er niet uit om op te vreten?!

 

En wat krijg je dan? 16 mooie neutrale kleuren oogschaduw. Vooral veel shimmer kleuren maar ook een paar matte, allemaal met leuke chocolade gerelateerde namen.Verder vind je er een lekker grote spiegel en de welbekende sponsapplicators. 


v.l.n.r.: 
Smoothly, Divine, Mocha lover, Dipped, Choc-fest, Adorable, Buttons, Frosted Choc, Delight, Sweet shop, sugar


Double dip, Tob-le-rone, Wonka, Milky en Way. 

Zoals je ziet is het pigment dus wederom heel erg goed. Ik heb ze geswatched ZONDER primer. Met primer worden ze nog weer wat beter. De oogschaduws voelen zelfs net zo fijn aan als die uit mijn naked paletten. Sommigen misschien zelfs nog wel zachter. Ik vind het echt bizar hoe goed deze oogschaduws gepigmenteerd zijn! Ik vind het echt high end waardig. 
Verder vind ik de kleuren wel wat aan de koper/goudkleurige kant en zit er veel glitter in. Mocht je daar dus niet zo van houden kun je dit palet maar beter overslaan. Ik zelf ben er best wel heel erg gek op. En dan te bedenken dat dit palet maar €7,99 kost. Een heeeel leuk kerstkadootje voor make-up liefhebbers dus! 

Heb jij Make-up Revolution/I <3 Make-up al gespot bij het Kruidvat? 

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten