dinsdag 15 december 2015

Max&More Eyeshadow Absolute Nudes

Soms kom je van die bizarre koopjes tegen dat je denkt, dit kan toch haast niet?! Zo één vond ik vandaag bij de Action. Ik liep lekker te snuffelen voor wat kerstversiersels om een gezellig stukje voor op tafel mee te maken en kon het toch niet laten even langs het make-up schap te lopen. Ineens viel mijn oog op het Absolute Nudes palet. Een paar keer gepakt en teruggelegd en na een hoop twijfelen dacht ik ach, wat doe ik moelijk! Het kost €1,79! Je gaat m testen voor je blog! Zo gezegd zo gedaan en eenmaal thuis ben ik er gelijk mee aan de gang gegaan. Toen ik het doosje open deed en ik de oogschaduws wat beter had bekeken dacht ik bij mezelf, hmm deze kleuren komen me bekend voor. Ik heb namelijk een palet van MUA met bijna exact de zelfde kleuren en dat is een dupe van Naked 1! Oftewel Action verkoopt een Naked dupe. 


Dit is hem dan. Voor een Action palet ziet het er best ook wel luxe uit. Het is een zwart kartonnen doosje en het doorzichtige stukje is van dat dunne doorzichtige plastic. Wat mij betreft hadden ze beter het hele doosje van karton kunnen maken, in mijn optiek is dat plastic snel stuk te krijgen. Echter voor 1,79 interesseert mij de verpakking amper wat! 


En dit is de binnenkant. Die vind ik ook erg netjes vormgegeven. Het doet mij ook gelijk aan een Naked palet denken van binnen. Ik vind het ook echt heel leuk dat ze alle oogschaduws namen hebben gegeven. Het komt daardoor op mij wel over alsof er veel aandacht is besteed aan dit product. Maar we zijn natuurlijk het meest benieuwd naar of het werkt! 


v.l.n.r.: Frost, Vanilla, Silk, Rosé, Sand, Taupe, Copper, Dreamer, Espresso, Olive, Midnight en Lagoon

Ik was echt flabbergasted toen ik dit swatchte. Dit is zonder een primer, gewoon rechtstreeks op mijn huid. Ik heb wel eens eerder een oogschaduwpaletje gehad van Max&More en dat was echt 3x niks. Dit is gewoon goed gepigmenteerd en de shimmers zijn mooi. Er zitten 2 matte kleuren in, namelijk Silk en Sand en deze zijn wat minder goed gepigmenteerd maar nog steeds niet slecht. Door ze op te bouwen kun je er nog steeds een heel mooi resultaat mee krijgen. Ik ben in tijden echt niet zo positief verrast door een make-up item als dit. 
Het is gewoon echt oprecht goed en kost maar €1,79 Ik zou zeggen, ren als de wiedeweerga naar de Action en haal dit ding op! Of misschien zoek je nog wel een leuk klein kerstkadootje voor een dame, dit is dan absoluut een goed idee. Leuke kleine bijkomstigheid (en voor sommigen heel belangrijk), het palet is ook nog eens dierproef vrij! 

Hebben jullie dit palet al gespot bij de action? 

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten