woensdag 23 december 2015

Bruine (kylie jenner style) lipcombo met Catrice


Bruintinten, het is helemaal hip met dank aan de Jenners/Kardashians maar ik kon mijn draai er nog niet helemaal in vinden. Ik vond veel tinten mij erg onflatteus staan en dacht eigenlijk al wel een beetje 'laat maar'. Tot ik bij het kruidvat de Catrice Ultimate Color lipsticks stond te swatchen. Ik kwam de kleur 020 Maroon tegen. De kleur trok me erg aan, een kleur als deze heb ik namelijk nog niet in mijn collectie. En hij valt onder de bruin tinten dus ik besloot hem mee te nemen. In datzelfde schap vond ik ook het Longlasting Lip Pencil in de kleur 020 Hey Macademia Ahey. Ik twijfelde over deze kleur maar vond hem toch wel enigsinds passen bij de lipstick dus dacht let's give it a go. 


Zoals je ziet is het lippotlood echt wat meer een bruin tint waar de lipstick wat meer bruin met een roze ondertoon is. beide zijn zoals we wel gewend zijn van catrice prima gepigmenteerd. De lipstick lijkt ook echt veel weg te hebben van M.A.C. Velvet Teddy, een van de kleuren die Kylie Jenner daadwerkelijk draagt. Hurray! Dupe! 


Hierboven draag ik op de randen van mijn lippen de lipliner iet wat geblend naar het midden van mijn lippen met daaroverheen de lipstick zoals je ziet is het dus niet overduidelijk dat mijn lipliner donkerder is als mijn lipstick maar geeft het een mooi natuurlijk effect. (en vooral mijn onderlip lijkt net even iets groter als normaal, dat trucje wil namelijk ook heel mooi met deze lipcombo)  Ik ben heel blij met deze kleur, ik vind het namelijk een onwijs draagbare tint voor mij en natuurlijk stukken goedkoper als Velvet Teddy (€19,50) 

Catrice Longlasting Lip Pencil in 020 Hey Macademia Ahey €1,99
Catrice Ultimate Color Lipstick in 020 Maroon €3.99

Wat vind jij van de bruine/Kylie Jenner liptrend?

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten