woensdag 24 februari 2016

Flormar deluxe cashmere lipstick stylo in starry rose

Vorige week ging ik lekker een dagje winkelen in Amsterdam met Yannick, dat betekend natuurlijk ook alle make-up winkels afstruinen. Bij Flormar viel mijn oog al heel snel op een lipstick in een gouden huls die mij een beetje deed denken aan de YSL lipsticks. Na een paar swatches koos ik voor de kleur Starry Rose, een beetje framboos/berry achtige roze tint met glittertjes er in. 


Hierboven zie je de lipstick. Ziet 'ie er niet luxe uit! Ik vind hem erg mooi! Ziet er zeker duurder uit als dat 'ie is! 


Let niet op mijn been/knie, ik zat nog lekker in mijn pyama (korte broek) toen ik deze foto maakte en heb niet zo goed opgelet hihi! Terug naar de lipstick, Helaas is het altijd zo moeilijk om glitter op de foto te zetten! De kleur is gelukkig wel getrouw, heel mooi berry/frambozen roze. 


En dit is 'm dan op mijn gezicht. een mooie warme lipstick. Ik moet zeggen dat ik hem al veel gedragen heb afgelopen week, Het is een mooie lipstick die niet te is voor overdag maar ook heel geschikt is voor s'avonds. Multifunctioneel dus! 
Qua draagtijd houd de lipstick het best wel goed vol! Na een broodje zat de lipstick er nog wel op, niet meer zo mooi als op de foto maar hij was nog wel aanwezig. Ik gok dat de lipstick een uurtje of 6 mee kan. 

Wat de prijs betreft is het ook een fijn lipstickje, hij kost namelijk maar €6,95! Heel erg betaalbaar dus. Ik kocht de mijne bij Flormar aan de Kalverstraat in Amsterdam maar voor de oosterlingen onder ons, in Enschede zit ook een filiaal! 

Heb jij al eens Flormar make-up geprobeerd? 

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten