vrijdag 26 februari 2016

staedtler noris club kleurpotloden

Kleurpotloden? Ja kleurpotloden. Ik duik met jullie vandaag de creatieve hoek in! De laatste tijd vind ik het weer heel fijn om even lekker te kleuren. De ene keer heb ik dan heel veel zin om te kleuren met stiften, de volgende keer potloden. Ik had een heel mooi setje van de action, maar daar zaten maar 12 kleurtjes in en ik miste er een paar. Ik wilde er dus een paar bij hebben. En dan wel een beetje goede want er zit toch weldegelijk verschil in potlood en potlood. Bij de website van boekenvoordeel kwam ik deze set van 24 Staedtler potloden tegen voor €5.99 en besloot ze te proberen. 


Op het doosje zie je A-B-S staan. Dit betekend Anti-Break-System. De potloden zijn voorzien van een extra verstevigde binnenkant waardoor ze niet zo snel kunnen breken. Heel erg fijn, want er is echt niets irritanter als wanneer je punt afbreekt als je net lekker zit te kleuren. Je zou je potloden zo in het doosje kunnen bewaren alleen mijn doosje was een beetje lam (je ziet aan de onderkant ook dat ie los is gegaan) dus ik bewaar mijn potloden fijn in een etui. 


Hierboven heb ik een klein stukje gekleurd met alle potloden. Ze kleuren erg fijn! De potloden geven een prima hoeveelheid kleur af en glijden lekker over het papier. Ik heb hier 'normale' druk gegeven. Je kan dus wat harder drukken om donkerder maar ook zachter drukken om lichter te kleuren met bovenstaande kleurtjes.

Ik ben heel tevreden over mijn nieuwe potloden, hier ga ik heel wat kleurplaten mee inkleuren. 
Wil jij ze ook? Je kan ze hier bestellen voor €5,99

Heb jij ook creatieve hobbies? Let me know!
Liefs, Marjolein 

1 opmerking:

  1. Mooie review over kleurpotloden. Ik heb dozen vol gekocht. Ik houd echt van tekenen. Inkleuren moet ook altijd!

    BeantwoordenVerwijderen