dinsdag 16 april 2013

Glitter/hardnekkige nagellak verwijderen

Hey Allemaal!

Even een kort artikeltje, ik vond een tip die ik moest delen!
Ik hou van glitters. Hoe meer het glittert hoe beter, maar nagellak met glitters.. Wat een ellende!
Als je het er af wilt halen ben je zowat een hele fles nagellak remover kwijt. Tenminste, als je het de old-fashioned way doet.

Nou had ik van de week toevallig geen glitter op, maar wel een hardnekkige nagellak. Ik kreeg het er gewoon niet af! Zelfs niet met de (ja dit is nog een goede tip!) primark nagellak remover pads. Die werken over het algemeen echt super!

Na eventjes het internet raadplegen ben ik tot de oplossing gekomen.
Men neme nagellakremover, wattenschijfjes en aluminiumfolie.
Aan dit verhaal zit ook nog een kleine bezuinigingstip: knip de watjes door de helft of zelfs in vieren (mits dit je nagel helemaal bedekt) dan gebruik je veel minder watjes met hetzelfde eindresultaat!
Anyway: Je neemt een watje, drenkt deze in nagellakremover, drukt het watje tegen de nagel, doet er aluminiumfolie omheen en je wacht 5 minuten.
Dan haal je het geheel er in een keer af. Geef wel een beetje druk op je nagel zodat je als het ware de nagellak er af schuift.
Je zult zien dat je nagellak er zonder problemen af komt, misschien zit er hier en daar nog een klein vlekje maar die poets je zo weg.
Ideaal dus bij glitters en hardnekkige nagellak!

Liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten