zaterdag 6 oktober 2012

Make-over Day!!

Hallo allemaal!!

Ik weet dat het midden in de nacht is, maar ik ben weer eens te excited omdat ik wat heb bedacht en nu moet ik het met iedereen delen.
Af en toe hou ik van eens even gek doen met je haar. Een paar jaar geleden ging ik voor rood, een paar jaar later voor donkerbruin en vorig jaar rond november heb ik mijn haar in een bob laten knippen.
Nu zijn we een jaar verder en ben ik wel weer een beetje uitgekeken op mijn bob en laat ik het weer groeien. Maar de kleur mag ook wel een keertje weer wat anders zijn want inmiddels heb ik mijn haar al 3 of 4 jaar niet meer gekleurd. I wanna go reaaaalllyyy blonde! En nu heb ik de knoop door gehakt! Het heeft anderhalf jaar geduurd voor ik het aandurfde maar ik ga morgenochtend naar de kapper en laat mijn haren lekker nog wat blonder verven! Wat voor blond? Platinablond! Hoe lichter hoe beter.

In eerste instantie wilde ik dit zelf gaan doen. Ik heb best wat ervaring met thuis je haren verven en ik dacht, I can do this. Tot ik even bij mezelf dacht: ho. ik heb highlights. Dus beter ga ik even naar de kapper.. dan weet ik zeker dat het de eerste keer goed gebeurt. We hebben morgenavond ook nog een feestje dus ik wil wel mooi tevoorschijn komen.

dus vandaag geef ik jullie even een VOOR, dan krijgen jullie later de NA look te zien.



dit is ongeveer hoe het er nu uit ziet.. ietsje langer en een klein beetje blonder vanwege de highlights, 
ik ben gigantisch benieuwd morgen!!:) 
 
edit:
ik heb een NA foto beloofd en hier issie dan!!

 
Helaas valt het op deze foto niet zo op dat het toch echt al een heel stuk blonder is, het is nog niet precies de kleur die ik wilde (dat kon niet in 1x?!?!)  maar die komt er nog wel.

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten