woensdag 24 oktober 2012

review: kruidvat fruity bot color care

Hallo allemaal!

Nu ik mijn haar geverd heb, wil ik natuurlijk dat het er ook mooi uit blijft zien. Maar ik wil er ook geen tonnen aan uitgeven. Vroeger gebruikte ik altijd de producten van nivea voor mijn gekleurde haar, maar omdat ik erg enthousiast ben over de eigen merk producten van het kruidvat dacht ik: let's give it a try!
Ik heb de kruidvat fruity bot color care lijn aangeschaft.
Dat houd in een shampoo, conditioner en een haarmasker.





Elk van deze producten kostte 1,79.
Dat scheelt dus al heel veel op de nivea producten!

first off all de verpakking. De flessen doen me erg denken aan de herbal essences flessen, maar dan wat meer recht toe recht aan. Voor een low-budget merkje dus wel heel 'aantrekkelijk' ingepakt!
Het product word er dan wel niet beter of slechter van maar toch vind ik dat wel een pluspuntje, het oogt dus gewoon niet als iets super goedkoops.

Ook fijn van deze lijn is dat het gewoon heel lekker ruikt. Het is geen byzondere geur maar het ruikt gewoon lekker fris, bloemig/fruitig. Na het wassen van mn haar ruikt mn haar dus gewoon lekker! Zoals het hoort;)

De conditioner voldoet voor mij ook prima. Er zijn zeker betere conditioners maar hij is zeker niet slechter als de conditioners van bijvoorbeeld nivea of l'oreal (behalve dan de conditioner die in mijn verfpakje zat want die is gewoon echt niet te overtreffen). Lekker zacht en makkelijker doorkambaar haar dus.

Het masker vind ik ook heel fijn. Na het masker is je haar pas echt heerlijk zacht! En ik heb ook wel het idee dat mijn haar er na het gebruik van het masker toch nog net iets gezonder uitziet ofzo.

Conclusie: Heel goed product voor een hele goede prijs! Mijn haar ziet er gewoon heel gezond uit, ruikt lekker en voelt lekker zacht na gebruik van deze producten dus een dikke aanrader!!

welke producten gebruiken jullie voor je gekleurde haar? let me know!

liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten