donderdag 5 juni 2014

Lip Product Addict Tag

Lipsticks, lipglossjes, lippenbalsems ik ben er gek op! Ik vind ook dat je er nooit genoeg van kan hebben. Dus toen ik de lip product addict tag zag bij veracamilla dacht ik; die moest ik ook maar eens gaan doen!

1. Favoriete lipbalsem/lip verzorging
Ik heb op dit moment als favoriete lippenbalsem een hele goedkope lippenbalsem van de action in de kokos variant en die vind ik echt superfijn! Ook heb ik het wonderpotje van oriflame in kokos maar ik vind het altijd zoon gedoe om met je vinger in zo'n potje te zitten en dan zit al dat spul weer achter je nagels. Doe mij maar een stick!

2. Beste opvallende rode lipstick
Elf matte lipcolor (jumbo pencil). By far. Prachtige rode matte kleur en blijft lang zitten!

3. Beste luxe en goedkope lipproduct
Ik heb eigenlijk geen luxe lipproducten! Maar mijn moeder had vroeger van Estee Lauder of Lancome (ik weet echt bij god niet meer welke) een hele fijne lipstick die ik regelmatig stiekem naar mijn kamer smokkelde in de kleur Elizabeth Pink. Hele fijne zachte lipstick was dat.
Beste goedkope lipproduct vind ik de elf essential lipsticks. Ik vind dat die lipsticks echt goede kwaliteit bieden voor 1 euro. Het zijn fijne romige lipsticks die gewoon heel goed gepigmenteerd zijn. En dat voor 1 euro per stuk.. Ik heb ze allemaal!

4. Beste MAC lipstick
Zoals ik al zei heb ik geen luxe lipproducten maar ik heb mezelf MAC candy yum yum beloofd... Dus zal ik die dan maar als beste verkiezen? Andere bloggers zijn er in ieder geval lyrisch over.

5. Meest teleurstellende lipproduct
Hmmm.. Dat is een goede vraag.. Ik moet zeggen dat ik nog niet echt iets heb wat mij teleurgesteld heeft. Wel vind ik lipglossjes in het algemeen vaak wat teleurstellend omdat ze niet lang blijven zitten.

6. lippotlood, wel of niet doen?
Ja. Houd je lipstick langer mooi, al moet je dan vaak wel meer opletten dat je optijd je lipstick bijwerkt is mijn ervaring omdat je anders van die gekke randjes hebt om je lippen.

7. Beste lipgloss
Ik heb er 2 (eigenlijk 4 maar het zijn er 3 van dezelfde serie) de essence matte lipcremes zijn superfijn! blijven heel goed zitten en ruiken heeeel erg lekker. En laatst heb ik een soort van transparante gloss gekocht bij de (ja nu komt het!) Lidl. Ik zeg soort van omdat het wel een transparante gloss is maar hij geeft in bepaald licht toch een roze of perzikkleurige gloed. Hangt er vanaf ik wat voor licht je staat. Heel appart maar hij is echt heel mooi, en ik vind het ook een fijn glossje.

8. Iets extra’s!
Wat ik hier nou weer op moest verzinnen weet ik niet zo goed. Dus ik noem maar iets wat ik nog niet heb besproken. Ik heb een pallet van Zoeva met allemaal kleurtjes lipgloss/stick. Heel leuk om af en toe mee te experimenteren.
 
Zo mijn Lip Product Addict Tag is een feit! Feel free to copy!
Wat zijn jou favoriete lipproducten?

Liefs, Marjolein
p.s. Om de een of andere reden lukte het niet goed om plaatjes in te voegen bij dit artikel. Ik ga dit later nog eens proberen!

Vond je dit artikel leuk? Volg me dan via bloglovin'! Klik op de knop in het linkermenu of zoek me op in de mobiele app.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten