woensdag 4 juni 2014

Maybeline color show bleached neons

Vorige week liep ik lekker door de kruidvat te snuffelen en daar liet ik mijn oog vallen op de nieuwe bleached neons van Maybeline. Aangezien mijn hartje nou niet geheel gaat kloppen van neon maar wel van pastel was ik gelijk verkocht.
Deze lakjes lijken namelijk zoals de naam al zegt gebleekt en daardoor dus meer pastel.
Helaas kon ik alleen de kleuren tropink en coral heat nog te pakken krijgen(ze gaan hard!). Gelukkig vond ik dit echter wel de mooiste 2.


Zoals je ziet is tropink een zachte roze tint die toch nog wel steeds erg opvalt.
Coral heat is wat meer een zalm/oranje achtige tint. Beide lekkere frisse zomerse kleuren. Ik hou er van!


Sorry voor het lelijke lakken. Ik was ongeduldig en wilde even snel lakken. Zonder basecoat en dus gewoon snel gedaan.
Over de substantie valt niet veel bijzonders te vertellen. Gewoon een gemiddeld lakje. Smeert prima uit en droogt lekker snel.
2 laagjes zijn in principe genoeg voor een mooie dekkende kleur.

Al met al dus prima lakjes! Ik ben echt weg van de kleuren. Lekker vrolijk en een goede combinatie van de 2 trends pastel en neon.
De prijs is ook fijn! De lakjes kosten €3,99 per stuk en ze zijn verkrijgbaar bij de drogist.

Wat vinden jullie van deze lakjes?

Liefs Marjolein

Vind je mijn artikelen leuk? Volg me dan via bloglovin'. Druk op de knop in het linker menu of zoek me op in de bloglovin' app!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten