zondag 22 juni 2014

Review: Elf Matte Lip Colors

Zoals jullie misschien wel weten ben ik groot fan van Elf (Eyes Lips Face). Ik hou er van als merken mooie producten maken voor weinig geld want let's face it, het leven is duur zat! 
Vandaag review ik voor jullie de Matte Lipcolors of Jumbo lippotloden zoals ze op de site heten. Gelijk een onhandigheidje als je iets zoekt van Elf, vaak heeft het artikel op de verpakking een bepaalde naam maar word het anders genoemd op de website. 


Hierboven zie je alle 6 de beschikbare lipsticks. v.l.n.r.: Nearly Nude, Coral, Natural, Tea Rose, Praline, Rich Red
De verpakking vind ik er fijn uitzien. Clean en simpel maar toch handig dat je aan de onderkant kan zien welk kleurtje je pakt. Verder zit er nog een verrassing in de verpakking 


In het gekleurde uiteinde van de stick zit een puntenslijpertje verstopt. Hier kwam ik zelf echt heel toevallig achter doordat ik een van de sticks per ongeluk liet vallen. Dit is vooral handig als je de lipstick als lipliner wilt gebruiken of als je wat preciezer wilt aanbrengen. 


Van boven naar beneden: Nearly Nude, Coral, Natural, Tea Rose, Praline en Rich Red
Zoals je ziet zijn de Matte Lipcolors goed gepigmenteerd! Erg mooie volle kleuren vooral de rode vind ik erg mooi, ik hou van matte rode lipsticks! 



En nog even de kleuren op mijn lippen (de bovenste foto is zonder lipstick).
Nearly Nude is een zachte nude kleur, ik denk heel geschikt voor mensen met een normale en wat getinte huid. Bij mij met mijn superwitte huidje vind ik het een beetje gek staan. Desalniettemin vind ik het toch een mooi kleurtje. Alleen gewoon niet zo geschikt voor mijn huidskleur.
Coral is iets meer oranje/peachy van kleur. Deze kleur draag ik graag als nude want het is een mooie zachte kleur. Niet zo 'in your face'. 
Natural is voor mij wederom een beetje jammer. Hij is vrij gelijk aan mijn eigen lipkleur waardoor 'ie nauwelijks opvalt, maar bij wat donkerder huidskleuren heb ik hem ook gezien en dat stond dan wel weer heel erg mooi. 
Tea Rose: is de kleur waardoor ik deze jumbo lippotloden wilde bestellen. Ik had deze kleur gezien in een van de wat oudere filmpjes van youtuber Becca Rose en ik was er echt weg van. Die kleur heeft iets apparts maar wel heel mooi. Het is een roze/paarsige kleur waar je van moet houden. Ik hou er wel van! 
Praline is een mooi warme maar niet te donkere bruine kleur. Door deze kleur was ik aangenaam verrast. Ik vond bruine lipstick nooit zo mooi, maar deze vond ik toch wel erg leuk staan, mits goed gecombineerd. 
Last but not least Rich Red. By far mijn favoriete rode lipstick. Hij komt helaas op de foto niet helemaal tot zijn recht maar oh wat is deze kleur mooi. Ik hou zowiezo van matte rode lipstick maar deze is echt mooi vol van kleur! 

Aanbrengen gaat heel makkelijk, gewoon lekker smeren maar wat ook fijn is, is dat je de punt dus kan slijpen om veel preciezer te kunnen werken. Verder houden deze kleurtjes lekker lang. Ze zijn niet meteen na 1 glas drinken weg. Met de gemiddelde romige lipstick moet ik toch eigenlijk al wel heel vlot weer bijwerken maar met deze lipsticks kan ik toch wel een half dagje door. 

Dit vind ik wederom een pareltje van Elf. Je moet van de kleurselectie houden maar als het je ding is zijn het hele fijne producten. 
De Elf Matte Lipcolors kosten €4,00 per stuk en zijn verkrijgbaar op www.eyeslipsface.nl 

Wat vinden jullie van deze matte lipsticks? 

Liefs, Marjolein91 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten