zondag 13 juli 2014

Vipbox juli! (Mijn eerste box!)

"Ik wil de glossybox!" Zei ik laatst heel enthousiast tegen een vriendin. "Dat concept vind ik toch zo leuk!" Waarop mijn vriendin antwoorde met: "Oh die zou ik niet nemen je krijgt zo vaak alleen maar testers! Als ik jou was zou ik de Vipbox nemen die is veel leuker." Uhh Vipbox??
Ik had me nog nooit echt verdiept in boxen. Alleen de glossybox en prettybox wel eens voorbij zien komen op youtube en in Amerika heb je ook bijvoorbeeld nog de Ipsy-bag. Ipsy-bags hadden mijn voorkeur omdat daar heel vaak mooie make-up producten in zitten. Maarja, die hebben ze hier niet.
Mijn vriendin had al een aantal verschillende boxen geprobeerd maar bleef er toch bij dat de Vipbox het leukst was dus ging ik wat researchen.
Deze box kwam inderdaad ook het meeste in de buurt van de ipsy bag want er zit vaak make-up in EN deze box heeft gegarandeerd 5 fullsize producten. Dat heeft de glossybox eigenlijk bijna nooit.
Misschien denk je nu Glossybox? Vipbox? Waar heb je het over? Het principe achter deze boxen is dat je een bedrag per maand betaald en dan krijg je elke maand een doos opgestuurd met beauty spulletjes met een waarde die zeker hoger is als wat je ervoor betaald im de winkel. Bij de box die ik koos, de Vipbox, betaal je €12,50 en krijg je een box met een waarde van minimaal 30 euro maar meestal zitten ze wel tegen de 50 en soms hoger aan. Je weet alleen nooit wat je krijgt dus dat is elke keer een leuke verrassing.
Gister was het zover! Mijn eerste Vipbox werd bezorgd en boy was i curious! Ik wilde er eigenlijk een unboxing video bij maken (eek! Nog wel een beetje eng!) maar ik werd onverwacht uitgenodigd voor een bbq en wilde de box per se gelijk open maken maar had dus even geen tijd om het uitgebreid te filmen. Foto's maken lukte natuurlijk wel dus dat heb ik dan ook gedaan!
Het is helaas niet zo'n mooi roze doosje wat je leuk kan bewaren maar het gaat natuurlijk om de inhoud. Hierboven zie je het kaartje waar alle producten op beschreven staan en wat ze in de winkel kosten. 
En dit zat er in! Eigenlijk ook nog scheermesjes van big maar in mijn haast heb ik die er gauw uitgevist want ik moest mijn benen nog scheren en toevallig waren mijn mesjes op. Over de mesjes valt ook niet heel veel te zeggen. Gewoon simpele scheermesjes die hun werk doen maar niets bijzonders. Mijn oog vloog toen ik het doosje opende gelijk naar die 2 mooie doosjes.
Het linker doosje bleek een concealer palletje te zijn en het rechter doosje is een blush. Echt als je je make-up in dergelijke doosjes verpakt heb je aan mij een goede. Ik hou daar zo van!
Ik moet zeggen dat de verpakking van het product me dan wel weer tegen viel. Ik vind dat het heel goedkoop oogt.
De concealer is best aardig. Niet je van het maar ook niet slecht. Ik zou het alleen niet zelf kopen. Wel ben ik blij met die witte concealer want nouja, als sneeuwwitje komt dat toch van pas. 
De blush heb ik even geswatched. Echt een heel mooi kleurtje. Volgens de verpakking zou deze kleur nagenoeg iedereen moeten staan. Het is een wat donkerroze-ige blush met een wat rodere ondertoon en een gezonde glans. Niet echt shimmer echt meer een "glow". Ik heb de blush die middag gelijk opgedaan en het is echt een hele mooie everyday kleur.
Oeh een zwart klein doosje. Wat zit daar in? Het oogt in ieder geval niet heel goedkoop.
Een eyeshadow quad!:) Ik vind de kleuren heel mooi! Ze ogen op de foto iets warmer als ze daadwerkelijk zijn maar oh my! I like it. 
Ik hoopte hiervan ool echt dat de kwaliteit goed was. Ik heb een hekel aan slecht gepigmenteerde oogschaduw.
Jahoor! De swatch test doorstaan! Prachtige kleuren, hier kan ik echt wat mee.
Ik dacht even dat dit een babylips lipstick was maar toen ik nog eens goed keek was dat dus niet zo. Het is wel een lippenbalsem! Ik heb deze niet geswatched want het gekke aan deze lippenbalsem is dat hij op je lippen verkleurt. Je ziet in eerste instantie nagenoeg niks maar na een paar seconden kleurt de lippenbalsem donkerroze (met een paarsige ondertoon) op. Heel appart! 
En er zat nog een polijstvijl in. Kwam best goed uit want ik was de mijne kwijt. Al gebruik ik een polijstvijl niet heel vaak, soms vind ik ze toch handig.
En last but not least een argan olie gezichtscreme.

Zoals je ziet dus een leuk gevulde box. Ik ben vooral superblij met de blush en de oogschaduw. Nu ben je waarschijnlijk benieuwd wat het eigenlijk allemaal kost.
So susan concealer quad - €21,95
So susan universal blush - €15,95
Glo professional glam quad - €14,95
Luoys kiss pure color - €4,95
Big twin lady sensitive wegwerpscheermesjes (5 stuks) - €1,95
De vijl en de tester van de argancreme zat geen prijs bij.
Al met al is de waarde van deze box dus €59,75(!!!). En dat voor €12,50!

Ben je benieuwd geworden naar de Vipbox? 
Via deze link kun je je ook abboneren. Je kan ook heel gemakkelijk weer opzeggen als je het toch niks vind. Dat vond ik persoonlijk ook een prettig idee! 

Heb jij ook een abbonement op een beautybox? Wat vind je van deze?

Liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten