zaterdag 21 november 2015

Ebay finds: Me Now eye/lipliner set



Laatst schreef ik al over nepwimpers op Ebay maar natuurlijk kun je er nog meer krijgen. Dus onder de noemer Ebay finds heb ik nog wat mooie producten om aan jullie te laten zien. Zo volgen er nog liquid lipsticks en een lipliner set maar vandaag laat ik jullie deze mooie oog/lippotloden zien. 

Het is een set van 12 potloodjes van het merk Me Now. Ik kan verder weinig over het merk vinden, ik weet alleen dat mijn producten uit China zijn gekomen en dat het een lekker goedkoop merk is. 


Ze waren in no time gearriveerd in een keurig plastic envelopje met extra foam spul zodat de potloodjes niet zo zouden beschadigen. Toen ik het pakje opende vond ik dus de 12 potloodjes in een mega goedkoop ogende verpakking, maar hey, wat maakt het uit! Het was ook vreselijk goedkoop. Ik betaalde voor deze 12 potloodjes €2,19. Verder vind ik de potloden zelf er prima uitzien. Aan het uiteinde en de versiersels kun je zien welke kleur je in de handen hebt. Ook staan er nummretjes op vermeld van 001 tot 012. Ik heb ze geswatched op de volgorde waarop de potloodjes genummerd zijn. Dat is in de zelfde volgorde als de bovenste foto in dit artikel. 


Het pigment in de eerste reeks (001 t/m 006) is toch wel ietwat wisselend. Zo zijn de gouden, olijf groene en lichtblauwe liners toch iets minder goed gepigmenteerd maar wanneer je alleen een lijntje zet lijkt dit toch weer niet zo superslecht te zijn. Het valt me voor €0,18 eigenlijk absoluut niet tegen. Ik zelf vind het heel mooi dat het gouden potlood een metalic finish heeft. Dat lijkt me leuk voor de feestdagen! Ook het rood/rozige kleurtje vind ik erg mooi. Het is een mooie draagbare berry kleur die denk ik onder best veel lipsticks erg mooi zal staan, of anders opzichzelf wel. Ik vind het een chique kleur. 



In dit rijtje vind ik voornamelijk het pigment van het laatste potloodje een beetje jammer. Ik denk dat deze wat moeilijk aan te brengen is. Voor de rest is aan dit rijtje wel opvallend dat het wat meer metalic kleurtjes bevat. Zo vind ik zelf de bruintint in dit rijtje supergaaf. Ik kreeg deze helaas niet mooi op de foto maar hij is een beetje koper/rosegoud van kleur met een metalic finish. erg mooi! Hier wil ik binnenkort eens iets mee verzinnen voor een look. voor de rest van de potloodjes gaat een beetje hetzelfde op als de eerste rij maar over het algemeen vind ik van deze het pigment iets beter. 

Wat kwaliteit betreft als ik ze als eyeliner draag blijven ze bij mij prima zitten. Gewoon zoals elk ander oogpotloodje het zou doen. Ik vind ze dus niet echt heel bijzonder maar ook absoluut niet slecht. Ik zou ze echter niet aanraden als je wat hangende oogleden hebt waardoor je eyeliner snel 'stempelt'. Daar zul je denk ik met deze oogpotloodjes wel last van hebben. Voornamelijk met de zwarte. Die geeft best wel af en smudged het snelst. De rest blijft aardig goed op zijn plek. De lipliners vind ik ook oke, Ik zou zelf alleen de 2 rood/roze tinten daarvoor gebruiken. Wederom zijn ze niet uitmuntend ofzo maar ze doen hun ding gewoon prima. Bijwerken gedurende de dag zul je denk ik wel moeten. 

Een echte musthave is dit natuurlijk niet, maar als je het net als ik leuk vind om wat te experimenteren met kleur is dit misschien een leuke aanvulling voor jou. Voor €2,19 kan je er in elk geval niet echt mee de mist in gaan. Ik zelf ben er best heel blij mee en jullie gaan vast nog wat make-up looks voorbij zien komen met deze eyeliners! 

wat vind jij van gekleurde eyeliner? 

Liefs, Marjolein 


p.s.: Mijn excuses voor het rare wisselen van gecentreerde tekst en links uitgelijnde tekst, blogger vertoont wat problemen. als ik dit wil veranderen gebeurt er gewoonweg niets. Excuses voor het ongemak! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten