maandag 9 november 2015

Ebay nepwimpers: part 1




Voor sommige make-up producten wil je niet te veel betalen, voor mij geld dat heel erg voor producten zoals nepwimpers. Die dingen gebruik je vaak maximaal 2x en dan wil het eigenlijk niet meer zo mooi en gooi je ze weg. En daar betaal je dan een paar euro voor terwijl je maar 1 setje krijgt. Daar heb ik de oplossing voor! Ebay! 

Ik heb onlangs Ebay echt helemaal herontdekt. Je kan er echt voor een schijntje leuke make-up producten kopen. Kijk wel uit als je merknamen tegen komt want daar worden nog al eens fake producten van verkocht via ebay, maar merkloze of aziatische
 merken kun je ook bij de vleet krijgen en het kost echt heel weinig. 

Zo kwam ik dus ook nepwimpers tegen. Pakketjes van 10 stuks voor onder de €2,00. Ik was erg nieuwschierig dus ik bestelde 2 setjes. Een 'natural lashes' setje en deze wat dramatischer ogende wimpers. Vandaag heb ik het eerste pakketje ontvangen, het andere setje zal ik later aan jullie laten zien (dat word dan dus part 2). Dat is wel een dingetje met Ebay, wanneer je bestelling uit AziĆ« komt dan duurt het vaak wel heel wat langer voor het bij jou thuis aankomt. Geduld is dus eens schone zaak. 



Hierboven zie je ze dan. Ze worden geleverd in een simpel kartonnen doosje en zitten vastgeplakt aan de uiteinden met stickertjes. Wat ik gelijk heel mooi vond aan de wimpers is dat de haartjes niet zo superdik zijn. Ze lijken hierdoor best wel natuurlijk. Ook voelen de haartjes lekker zacht en de 'lashband' (zegmaar het randje waarop de wimpertjes bevestigd zijn) is niet zo dik en stug als sommige pakjes die ik in de winkel wel eens heb gekocht. Eerste indruk is dus al heel positief! 
Er zit geen lijm bij, dus die zul je zelf moeten kopen. Ik heb zelf een wimperlijm van Catrice dus voor mij maakte dat niet zoveel uit maar daar moet je dus wel rekening mee houden! 


Hierboven heb ik de wimpers op 1 oog aangebracht om het verschil even te laten zien. Ze zijn mooi lang! Ze geven net wat meer volume, maar vooral die lengte! 


En dan nog even op beide ogen, Ik vind ze echt heel mooi, Je kan de rest van de oogmake-up ook nog goed zien door de wimpers heen maar je krijg wel echt meer volume en lengte. 


En nog even een full face. Ja ik vind deze wimpers echt wel heel erg mooi. Het doet toch net wat meer voor je hele look denk ik. Ze ogen niet heel erg nep maar geven wel echt net even dat beetje extra wat ik niet met alleen mascara voor elkaar krijg. 

Wat ik buiten dat ze er mooi uitzien ook een heel groot pluspunt vind is dat ze niet zo zwaar aanvoelen op je ogen. Ik heb wel eens wimpers opgehad waarvan ik het gevoel had dat er gewichtjes aan mijn oogleden hingen. Deze voel je haast niet zitten als je ze goed geplakt hebt. De enige minpunten die ik kan vinden is geen bijgevoegde wimperlijm en ze zijn veel te breed. Ik moest ze een aardig eindje inkorten (dit kan je met een nagelschaartje doen) om ze op een voor mij draagbare breedte te krijgen, maar om eerlijk te zijn vind ik dit niet echt een probleem. Dat moet ik namelijk met de meeste wimpers die ik in de winkel koop ook. Kortom ik ben echt superenthousiast! 

Ik heb deze wimpers hier gekocht, maar het kan natuurlijk dat deze verkoper ze over een tijdje niet meer verkoopt, maar dan moet je gewoon even bij ebay onder make-up en dan false lashes kijken en je vind zo honderden vergelijkbare items en ook deze zelfde wimpers worden door meerdere verkopers verkocht. De mijne kosten €1,68 maar er zijn ook setjes van nog geen euro te koop, het is maar net welke set jij mooi vind, maar ik zou dit setje zeker aanraden! 

Heb jij wel eens Ebay nepwimpers geprobeerd? 

Liefs, Marjolein 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten