woensdag 28 oktober 2015

My Life in 20 questions tag.



Soms ben ik gewoonweg inspiratieloos om een fijn stukje te schrijven of heb ik niks nieuws om aan jullie te laten zien. Wat zijn al die tags dan toch superhandig en leuk! Ik heb het altijd al leuk gevonden om lijstjes in te vullen.. vroeger al op Hyves en zelfs daarvoor al op die 'gratis websites' die je dan kon maken. Of in vriendenboekjes en agenda's. Nu vond ik weer een leuk lijstje toen ik eens fijn door veracamilla.nl aan het spitten was en dacht, deze neem ik over! 

1. Wat is je lievelingskleur?
Roze, absoluut. Als echt meisjes meisje was dit natuurlijk best een voor de hand liggend antwoord. 

2. Wat is je favoriete nummer?
Als getal is dat nummer 4 maar als muziek nummer heb ik niet echt 1 absolute favoriet.. Ik denk dat Magic en Ink van coldplay beide onder mijn favorieten vallen. Meestal verandert mijn playlist in de loop van de tijd een beetje. Op dit moment vind ik lately (love, love, love) van little giants erg fijn.

3. Wat is jouw droom carrière?
Dat is echt een supergoede vraag. Ik denk dat ik het liefst iets in de uiterlijke verzorging zou doen. Lekker aan de knooi met haar en make-up. Maar dat is zo'n onzeker iets.. Er is ook amper (betaald)werk in dus dan maar lekker door in de nachtdienst;) Daar heb ik het ook supergoed naar mijn zin! 

4. Waar zou je op jezelf willen wonen?
 Ik woon al op mezelf in mijn eigen fijne flatje. Daar woon ik heel graag. 

5. Wat is je favoriete manier om te reizen?
Auto, of het nou dagelijkse dingetjes zijn of voor een vakantie. Ik vind vliegen een klein beetje eng. Ook al gebeuren er meer ongelukken op de weg als in de lucht, toch voelt het enger om te vliegen. Niet dat ik me daardoor laat tegenhouden hoor. Absoluut niet! op vakantie gaan met het vliegtuig is ook best ideaal want dat gaat gewoon een stuk sneller! 

6. Wat doe je in je vrije tijd?
Bloggen, netflix, make-uppen, afspreken met vrienden (als dat lukt, iedereen is tegenwoordig zo druk druk druk) etc. Eigenlijk gewoon hele standaard dingen. 

7. Wat zijn je favoriete kledingwinkels
Boohoo.com en primark zijn echt mijn favo winkels. Ik kan daar zo goed slagen! En dat is als meisje met plusmaat niet altijd makkelijk. 

8. Naar welk concert zou je graag gaan?
Adam Lambert, Pink, Coldplay eigenlijk zijn er best wat artiesten die ik graag live zou willen zien. Ik ben nog nooit naar een echt concert geweest. Ja 1 keer naar een 'concert' van Mooi Wark in een discotheek en toen 538 nog met koninginnendag in Amsterdam op het museumplein stond daar naar toe. Maar dat kun je vind ik niet een concert noemen. 

9. Wat is je favoriete thee smaak?
Gecarameliseerde peer, winter glow en verse muntthee. Yum!!! 

10. Verzamel je iets?
Make-up. Daarom kan ik er ook zo slecht tegen als mensen tegen mij zeggen: 'je hebt al genoeg make-up'. Eh. Nee. gewoon nee.. Vooral lipsticks vind ik moeilijk te weerstaan. 

11. Je slaapt niet zonder…
Laken. Dat klinkt gek, maar ik moet ALTIJD iets over hebben in bed. Ookal is het 40 graden, er moet IETS over me heen liggen. Het liefst het dekbed maar dat is soms echt niet te houden dus dan kies ik toch voor een laken. Vandaar een laken. 

12. Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Ik zou als eerste eens even lekker gaan shoppen. Een tripje naar Amsterdam en dan kocht ik alles van M.A.C., Make-up Studio en Urban Decay wat ik graag wil hebben en beschikbaar is. Ook ging ik dan een designer tas kopen. Ik denk een Michael Kors of een Chanel. En als ik dan over die eerste gekte heen ben zou ik toch een beschaafd huisje kopen en lekker op vakantie/rondreis gaan met familie/partner. 

13. Wat is je favoriete make-upmerk?
En dat vragen ze aan een make-up liefhebber.. Ik vind zoveel mooi! Ik vind qua uitstraling Too Faced echt fantastisch, maar daar heb ik niks van in mijn bezit dus ik kan niet zeggen of dat echt mijn favoriet zou zijn want ik heb er nog nooit producten van gebruikt. En daarnaast heb ik favorieten van verschillende merken. Zo vind ik van M.A.C. de lipsticks fantastisch maar van Urban Decay de Naked paletten en ga zo maar door. 

14. Wat is je favoriete seizoen?
Zomer. Dan is er gewoon simpelweg meer te doen. Dan zijn er evenementen en kan je lekker naar een strandje etc. Maar nog leuker vind ik kerst. Helaas is dat geen seizoen, dan had ik voor kerst gekozen. Ik ben zo'n idioot die al op 1 december de kerstboom heeft staan en al ruim voor december kerstliedjes draait. Ik hou daar gewoon van, die gezelligheid, die sfeer. Ik heb ook nog nooit een kerst meegemaakt bij mij thuis die niet leuk was. 

15. Slaap je met de deur open of dicht?
Dicht, anders gaat mijn hond op mijn bed liggen en dan zijn in no time mijn lakens onder gekwijld. Vroeger sliep ik wel met de deur open omdat ik vreselijk bang in het donker was. 

16. Wat eet je het liefst?
Pasta!! Hmm.. Heerlijk, Ik lust het graag in verschillende vormen en smaken. Van caneloni tot spaghetti het maakt me allemaal niet uit. Ik vind het superlekker. 

17. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Omdat ik zelf zocht naar reviews over low-budget producten en ze niet kon vinden. Ik zocht een of ander product maar wist niet of het wel daadwerkelijk zo goed was. Toen ik het gekocht had viel het tegen. En ik dacht, als ik hierover wat gelezen had, had ik het dus niet gekocht. Toen ontdekte ik wel beautygloss en dergelijke en zag ik dus wel reviews van dingen en diy's en dergelijke en dacht, hee! Dat is leuk! Echter begon het serieus bloggen toch pas veel later. Ik schreef 1x per maand of minder wat op mijn blog en eigenlijk ging ik pas anderhalf jaar geleden meer bloggen. 

18. Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Nee. Ik heb wel een poosje een abonnement op de VIP-box gehad en later op de BeautyBox maar vanwege bezuinigingen ben ik daar mee gestopt. 

19. Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Werken! 

20. Wat is je favoriete parfum?
Thierry Mugler Alien. Oh wat een heeeeeerlijke geur vind ik dat zeg! Ik heb nog nooit een parfum gehad die ik zo consequent spray als Alien. Ik heb mijn flesje nu vanaf mijn verjaardag vorig jaar, dus bijna een jaar inmiddels en ik ben al over de helft.. Ik denk dat ik voor mijn verjaardag dit jaar maar een refill ga halen want dit is echt mijn ultieme parfum! Ik probeer het nu een beetje te rekken door hem af te wisselen met Royal Revolution van Katy Perry die ik overigens ook echt wel heel erg lekker vind. 

Zo, dat waren ze dan! Je bent weer iets wijzer over mijn leven, of je daar nou op zat te wachten of niet ;) Feel free om de tag ook over te nemen, laat het me even weten als je dat doet! Vind ik leuk, dan check ik de jouwe ook even! 

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten