dinsdag 20 oktober 2015

Essence Merry Berry Kerstcollectie




Ja we zijn alweer over de helft van oktober! Dat betekend dat de kerstcollecties er zo langzaam aan weer aankomen. Vandaag laat ik jullie zien wat Essence voor ons in petto heeft! 
Essence Merry Berry Eyeshadow €1,99
Deze feestelijke metallic oogschaduws zijn zacht van structuur en makkelijk te blenden en beloven long lasting te zijn. Ik vind het wel heel jammer dat er maar 2 kleuren uitkomen! Daarentegen zijn het wel 2 mooie kleuren, vooral de linkse lijkt me erg mooi!


Essence Merry Berry Highlighting Powder €3,29
Deze highlighter lijkt me dus echt prachtig! Deze met sterren bedrukte highlighter beloofd een subtiele glow achter te laten met gouden shimmers! Deze wil ik eigenlijk heel graag hebben. Ik denk dat dit een toppertje word en supergeschikt voor de feestdagen. 


Essence Merry Berry False Lashes €2,99
Aan een feestelijke look kunnen nepwimpers natuurlijk niet ontbreken. Met deze losse wimpers in 2 verschillende lengtes maak jij zelf de meest glamourous oogopslag in no time! 


Essence Merry Berry Lipstick €2,29
01. Let's the berrytales begin en 02. pink & perfect (de linkse en middelste) beloven een lichte glans terwijl 03. red rocks (dus de rechtse) een matte finish beloofd. Ik vind de hulzen leuk en feestelijk maar ik denk toch dat ik deze voor de feestdagen aan mij voorbij laat gaan. Ik ben nou eenmaal een sucker voor klassiek rood met de feestdagen. Maar voor buiten de feestdagen blijven het wel hele gave kleuren. Eens wat anders! 






Essence Merry Berry Nailpolish en Topcoat €1,99
Eigenlijk vind ik dit een beetje hetzelfde als de lipsticks. Superleuke verpakking, ziet er hartstikke feestelijk uit en de kleuren zijn heel leuk. Maar ik kies toch voor de klassieke kerstkleuren. De Topcoat daarentegen vind ik wel superleuk en kerstig! 

Essence Merry Berry Stripes Nail Stickers €1,49
Om je kerstige nagels toch nog een extra feestelijk randje te geven kan je ze beplakken met deze stikkers! Ook handig als je niet zo goed bent met stripers en dergelijke. 


Essence Merry Berry Scented Gold Dust Powder €3,49
Geef je gezicht en hals een subtiele geur en gouden glitter met deze eyecatcher. Dit soort flesjes vind ik altijd fantastisch staan op je kaptafel of badkamer plankje. Zo feestelijk en luxe! 


Essence Merry Berry Hair Fragrance €3,49
Maak je haar beter doorkambaar, superzacht, lekker ruikend en ook nog eens subtiel bedekt met feestelijke 'golden dust' met deze hair fragrance. Hmm, ik ben hier heel benieuwd naar. Hoe zou dit eruit zien?!

Dat was de kerstcollectie van Essence, wat vind jij er van dit jaar? 

Liefs, Marjolein 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten