zaterdag 10 oktober 2015

NYX Jumbo Eyepencil in Milk


Er zijn van die producten die op internet een poosje flink gehyped worden en dan na een poosje weer een beetje in de vergetelheid raakt. Laatst stuitte ik op een oud youtube filmpje en laaide mijn enthousiastme over dit product weer helemaal op. Het NYX Jumbo Eyepencil in de kleur Milk. Aangezien het een low-budget artikel was besloot ik dan ook om het toch maar eens te bestellen.


Dit is het potlood. Simpel en clean. Het oogt niet erg luxe maar het oogt ook niet supergoedkoop. Maar daar gaat het natuurlijk niet helemaal over. We willen weten hoe het werkt! 


Hierboven heb ik het potlood geswatched. Zoals je ziet is het potlood goed gepigmenteerd. Het voelt lekker creamy aan en smeert makkelijk uit. Ik ben over het algemeen niet echt fan van creamy oogschaduws, ik ben meer van de poederoogschaduw, maar deze heeft een hoger doel. 


Hierboven zie je waarvoor ik het NYX Jumbo Eyepencil eigenlijk wilde hebben. Er zijn van oogschaduws die je niet of nauwelijks ziet op een huidskleur of die gewoon minder mooi tot hun recht komen. Of misschien heb je een donkere huidskleur waardoor je bepaalde kleuren niet zo goed kunt zien op jou huid. Hierboven zie je swatches van een palet met neon kleuren. Links zie je ze op een gewone oogschaduwbasis, in het midden op het jumbo eyepencil en rechts gewoon op mijn 'naakte' hand. Zoals je ziet komen de kleuren het best tot hun recht op de middelste swatch. 
Wil je dus een ooglook maken met heftige kleuren kun je deze creamy oogschaduw perfect gebruiken als basis. Dan zullen de kleuren er veel mooier uit komen! 

Zelf gebruik ik het jumbo eyepencil ook in mijn waterlijn. Dit geeft je een open en frisse blik en laat je ogen toch wat groter lijken. Eigenlijk gebruik ik het oogpotlood inmiddels dagelijks. Ik ben onwijs blij met deze aankoop. Ik snap eigenlijk niet helemaal dat de hype over dit product een soort van over is want ik vind het nog steeds een top product! 

Het NYX Jumbo Eyepencil is online verkrijgbaar bij douglas en kost €5,49

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten