woensdag 14 oktober 2015

Sleek i-Divine Storm Palette

De herfst is inmiddels alweer begonnen dus tijd om de make-up daar ook een beetje op aan te passen. Daarom heb ik vandaag een prachtig palet voor jullie in de aanbieding. Namelijk het Sleek i-Divine Storm palette. 


Hier zie je de verpakking. Simpel en zwart Dat zijn we van sleek wel gewend. Ik hou persoonlijk wel van deze verpakkingen. Ik vind ze er mooi uitzien. Wel jammer alleen dat de verpakking erg gevoelig is voor vingerafdrukken en dergelijke. Je houd hem gewoon niet zo mooi strak zwart (althans dat lukt mij niet!) 


Als je het palet opendoet zie je de fantastische kleuren. Echte mooie herfst/winter tinten 
Van mooie zandkleuren tot diep donkerblauw. Is het geen plaatje?!


En hier doen we het natuurlijk voor! Kijk hoe goed de pigmentatie is! Vooral de donkere kleuren knallen er voor mij echt uit! Wat een prachtige intense kleuren. Hier kan je de winter wel mee door! Helaas kan ik jullie geen ooglook met dit palet laten zien want helaas heb ik dit palet niet meer in mijn bezit. Dit is namelijk een van de artikelen die herschreven moest worden naar aanleiding van het verhuizen van mijn blog. Mijn excuses daarvoor. Maar ik kan jullie dit palet zeker aanraden en de swatches spreken toch wel aardig voor zich denk ik! Hier2 kun je Alle kanten mee op. Van een neutrale look voor elke dag tot een smokey avondlook. Lekker veelzijdig dus. 

Het Sleek i-Divine Storm Palette is verkrijgbaar bij geselecteerde V&D filialen en kost €9,99

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten