donderdag 22 oktober 2015

Get Ready With me! Everyday Look!


Hoi Allemaal!
Vandaag een keertje wat anders als een lap tekst! Vandaag laat ik jullie zien hoe ik mijn haar en make-up doe.


En dit heb ik. allemaal gebruikt:
Benefit porefessional
M.A.C. Studiofix fluid in nw10
Flormar Concealer Stick in 01 Fair Ivory
Catrice Prime and Fine Mattifying powder waterproof
Anastacia Beverlyhills Browwiz in Taupe
Catrice eyebrowset
Urban Decay Primer potion (Dit is de anti-age variant want de normale was uitverkocht)
Urban Decay Naked 2 and 3 palette
Flormar gel liner in gel black
NYX Jumbo Eyepencil in milk
Fashion professional mascara - volume boost in black
NYX Powder blush in Taupe
I heart makeup (makeup revolution) blushing hearts blush in blushing heart
MUA undress your skin shimmer highlighter
Yves Saint Lorent Rouge Volupte lipstick in Fetish Pink
Mijn kwasten voor het gezicht waren Real Techniques (Behalve die ik voor het contouren gebruikte, dat was een hele oude Zoeva kwast)
En voor de ogen gebruikte ik de complete eye set van Zoeva.

Wat vinden jullie ervan? Vaker doen? wat zouden jullie graag op video willen zien?

Liefs, Marjolein


Geen opmerkingen:

Een reactie posten