maandag 12 oktober 2015

Sally Hansen Miracle Gel nagellak

Ik was een ochtendje aan het winkelen met een vriendin toen we met onze neuzen ineens tegen de Sally Hansen Miracle Gel nagellakjes aan liepen. En heel fijn: ze waren in de aanbieding! Bij een lakje kreeg je de topcoat gratis! Dat liet ik me geen 2 keer zeggen en nam een lakje en topcoat mee. Ik kocht 310 Shock Wave. Ultra barbie roze. En als ik ergens van houd is het barbie roze.


Deze nagellak beloofd 7 dagen op zijn plek te blijven zitten. Bij mij lukt dat bijna nooit dus ik ben heel benieuwd.

Dit is de lak plus de topcoat op mijn nagels. Simpel maar altijd goed. 
De lak is erg dik en creamy. Hierdoor brengt het wel wat sneller streperig aan als je wat te weinig op je kwastje hebt. Het kwastje is wel heel breed. Ik vind dat echt superfijn want met een groter kwastje knoei ik veel minder omdat ik met 1 a 2 strookjes de nagel al bedekt heb. 


In het gebruik vind ik de lak dus wel heel fijn, maar blijft ie ook daadwerkelijk goed zitten?
Ja en nee. Ik had eigenlijk wat meer verwacht. Het blijft wel degelijk beter zitten als de gemiddelde gewone nagellak maar mijn Essie nagellakje blijft eigenlijk net zo lang zitten. Ongeveer een dag of 4 voor het begint te chippen. Ik had eigenlijk gehoopt op een week zoals beloofd. 
Ik ben dus opzich wel te spreken over deze nagellak maar mijn verwachting lag gewoon wat hoger. Maargoed ook dit verschilt weer per persoon. Ik heb namelijk ook dames horen zeggen dat de nagellak bij hun wel een week bleef zitten zonder te chippen. Ik heb nou eenmaal wat slappere nagels, misschien heeft dat ook wel invloed. 

De Sally Hansen Miracle Gel nagellak kost €11,99 en is verkrijgbaar bij o.a. Etos en Ici Paris XL

Wat is jou ervaring met gelnagelakjes? 

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten