maandag 5 december 2011

Nagelverharder deel 1

Heey allemaal!
Zoals jullie weten ben ik gek op nail art en nagellak en alles wat daarmee te maken heeft!
Maar zoals jullie misschien ook wel hebben gezien zijn mijn nagels heel erg kort!
Sinds ik nail art doe bijt ik geen nagels meer (hoera! Iets gevonden wat helpt!) En dus vond ik het tijd om mijn nagels mooi te laten groeien. Maar steeds als het ergens op begon te lijken gingen ze splijten of scheuren.

Na een uitgebreid onderzoek op internet kwam ik dus tot de conclusie dat ik mijn nagels maar eens een kuurtje Nagelverharder móet geven. De mijne zijn op de duim en pink na namelijk nogal buigzaam.
Maar welke moet ik dan kiezen?! Ik dacht meteen aan herome. Het staat bekend als een goed en betrouwbaar product namelijk. Essence (waar ik altijd veel nagelspullen van heb) moest het niet worden, ik hoorde er superveel verhalen over van meisjes die er vreemde vlekjes van op hun nagels kregen.
Maar toen las ik een paar artikeltjes die de Nagelverharder van het kruidvat huismerk vergeleken met de Nagelverharder van herome en zo bleek dat het kruidvat huismerk erg goed uit de test kwam.

Dus voor de zeer aangename prijs van €2,99 kocht ik een potje kruidvat Nagelverharder om het zelf maar eens te gaan testen.
Kenners onder ons zullen het potje erg vinden lijken op de potjes van trind. Die hebben ongeveer dezelfde vorm en look.
Ik vind het goedje wel erg chemisch ruiken, maar hij droogt wel snel en mooi op als een blanke lak.
dit is de verpakking:
Ik ben gisteren begonnen met de "kuur". En over 2 weken zal ik jullie laten weten wat ik er van vind.
Wel had ik de eerst volgende ochtend een beetje gele nagels, nu ik er nu weer naar kijk zijn mn nagels weer gewoon mooi wit zoals het hoort.

Let wel op, je kan niet oneindig door blijven gaan met smeren. Ik heb me laten vertellen door mensen die er echt verstand van hebben dat je niet vaker dan 2x per jaar een kuurtje van 2 weken lang mag doen. Dat houd in elke dag gedurende 2 weken Nagelverharder op doen om je nagels even een boost te geven. Masseer van te voren wel steeds even je nagelriemen in met olie of een vette creme want de verharder is niet echt een succes op je nagelriemen!!

Nou tot zover mn blog over de  Nagelverharder van het kruidvat deel 1. See you later!
Liefs, Marjolein


Geen opmerkingen:

Een reactie posten