vrijdag 9 december 2011

Nieuw kapsel!

hey allemaal!!

ik ben vandaag naar de kapper geweest! en ik heb het eens even rigoureus anders gedaan!

Ik heb laatst het leukste 'wedding'-programma ontdekt: sTORIbook weddings. In dit programma gaan Tori en haar man Dean (ja tori spelling van 90210) bruiloften plannen. Ik vond eigenlijk bij aflevering een het programma al geweldig maar het kapsel van Tori bleef ook maar in mijn hoofd rondspoken... Ik vond het echt stoer en lief tegelijk. Tijd voor een metamorfose!


Dit is het dus. Boblijn.. na lang wikken en wegen heb ik toch maar besloten om het dan ook eindelijk maar eens te doen. Dus ik ging vrolijk naar de kapper met dit leuke plaatje op zak
En wauw.. wat ben ik er blij mee! Het staat echt supervet! bewijs?!:

(even mijn lokje opzij vastgestoken omdat ik mn kamer ondertussen aan't opruimen was)
Echt een stuk pittiger als dat lange sluike haar! Volgende keer gaat de achterkant nog weer ietsje korter zodat de bob nog iets meer asimetrisch word maar i love it! Should have done this years ago!
Thanks Tori Spelling!

liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten