vrijdag 23 december 2011

Liplacquer applause applause

Heey!!

Ik had jullie een paar weken geleden beloofd om een review over de liplacquer's van de circus circus collectie te schrijven. Hier is ie dan!


Ik review vandaag de rode liplacquer de roze zal later volgen.
Zoals je ziet is dit dus een essence product uit de circus circus collectie die gekenmerkt word door de felle maar ook warme kleuren. Dit is de liplacquer 01 applause applause en hij is echt fel rood! 
Je moet er wel van houden om zulke knal lippen te hebben maar ik vind dat persoonlijk supervet.
Voordeel van deze gloss is dat het tevens een 'stain' is. De kleur trekt als het ware een beetje in je lippen waardoor je lippen ook nog rood lijken als de gloss er een beetje af is. Hierdoor hou je dus wat langer kleur op je lippen. Doet 'ie wat ie beloofd? Ja zeker! Hij blijft inderdaad veel langer zitten als de gemiddelde essence lipgloss. Je moet de gloss alleen wel voorzichtig aanbrengen en binnen de lijntjes in verband met de stain. Anders krijg je rode lipglossvlekken buiten je lippen en dat ziet er niet zo charmant uit;) 
even een foto van hoe het er bij mij uitziet: 
(sorry voor de crappy kwaliteit foto, t'was mn webcam;) ) 
Zoals je ziet is het dus echt een 'vibrant' color. Mijn oom riep al: Die lippen zie je van een kilometer afstand nog! 
TIP!: poets je tanden echt heel goed voor dat je zo'n heftige kleur opdoet, je tanden lijken namelijk al snel geel met zo'n knalkleur! 

de essence liplacquer 01 applause applause is te vinden in het essence schap bij de kruidvat en kost €1,79

liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten