maandag 19 december 2011

Nagelverharder deel 2

Heey allemaal!

2 weken geleden poste ik het eerste artikel over de kruidvat eigen merk nagelverharder.


Nu zijn we 2 weken verder. Tijd voor de conclusie.

Het werkt echt!  
Hij doet keurig wat hij beloofd dus ik ben tevreden. Mijn nagels zijn echt stukken harder geworden en zelfs een beetje witter! Sinds ik deze nagelverharder ben gaan gebruiken zijn mijn nagels alleen in de eerste 3 dagen een keertje gescheurd maar daarna zijn mijn nagels heel keurig heel gebleven.

Ik moet wel zeggen dat ik mijn handverzorging zowiezo wat intensiever ben gaan aanpakken.
ik kocht een glasvijl (tip! hema €2,95) gebruikte regelmatig nagelriemolie/creme en smeerde mijn handen wat vaker in met handcreme.

conclusie: goede nagelverharder voor weinig geld. in combinatie met goede handverzorging dus top!

liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten