zondag 14 september 2014

Essence Hello Autumn

Nog heel eventjes en dan is het toch echt zover: HERFST. Ondanks dat ook de herfst betekenddat je lekker meteen kop chocomelk op de bank mag kruipen zit ik er toch nog niet echt op te wachten. Gelukkig heeft essence een paar mooie producten om het herfstige weer te verzachten. 


Zoals de Hello Autumn oogschaduw palletjes. 


Op beide afbeeldingen zie je als bovenste palletje 01. Walk in the park en het onderste palletje is 02. Keep calm & go for a walk. Het bovenste palletje is een mooi rustig palletje met rustige beige en bruin tinten en het onderste tintje heeft meer wat (mos)groene tinten. Ik vind dat deze palletjes echt herfst uitstralen. Ze passen echt heel goed in het thema!

 

Hierboven zie je de swatches van Walk in the park. Ik moet zeggen dat ik best wel onder de indruk ben. Ik vind de kleuren erg goed gepigmenteerd! (De lichtste kleur valt bij mij altijd een beetje weg omdat ik zo wit ben) Dit lijkt me ook een uitermate geschikt palletje voor iemand die net begint met make-up. Ik hou zelf erg van shimmer in oogschaduw dus dit pallet is ook echt aan mij besteed. Good job essence! 


De swatches van Keep calm & go for a walk. Ook deze kleuren vind ik erg mooi. Ik vind ze iets minder goed gepigmenteerd als het eerste palletje maar ze zijn wel goed op te bouwen dus je zou er zeker mee uit de voeten moeten kunnen. Dit palletje met mosgroene tinten lijkt me ook erg mooi bij mensen met groene ogen. Niet dat het iemand met een andere kleur ogen niet zou staan, maar dat was gewoon een eerste gedachte. 


Natuurlijk moeten bij zulke leuke palletjes ook mooie bijpassende oogpotloden. Zie hier 01. Leaves are the new beef (de bruine) en 02. Charlie seen in green (de groene) 



Wat me gelijk opviel bij het swatchen is dat ze zo romig aanvoelen. De potloodjes zijn echt heel zacht. Ze geven goed kleur af en ik vind de kleuren echt ontzettend goed passen bij de palletjes. Ik vind het echt een mooie toevoeging aan de collectie! Wat me ook opviel is toen ik van zowel de oogschaduw als de potloodjes de swatches van mijn hand wilde vegen ze er niet zo een, twee, drie vanaf gingen. ik had een zeepje nodig om het er af te krijgen. Volledig waterproof zal het niet zijn maar het houd dus wel lang! 

De Essence Hello Autumn palletjes kosten €3,89 per stuk en de Hello Autumn Eye Pencil's kosten 1,59 per stuk en zijn verkrijgbaar bij het Kruidvat. Zeker een aanrader voor je najaarscollectie! 

Liefs, Marjolein 

Liefs, Marjolein heeft nu ook een facebookpagina! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten