vrijdag 12 september 2014

L'oreal Color Riche L'extraordinaire Liquid Lipstick 301 Rouge Soprano

Rode lippen, iets klassiekers bestaat er volgens mij niet in de make-up. En laat ik nou ontzettend gek zijn op klassiek! Mijn vriendin Samantha wist dat en toen zij deze mooie Liquid Lipstick in een beauty box ontving dacht ze superlief gelijk aan mij. 

Dit is dus de L'oreal Color Riche Liquid Lipstick in de kleur 301 Rouge Soprano: 



(Mijn bureau is niet vies hoor! Hij word intensief gebruikt dus er zitten wat beschadigingen op.. ik laat nog wel eens wat vallen en dergelijke) 
De verpakking oogt al chique! Mooi goud met een vlakje waardoor je de kleur van de lipstick/gloss goed kan zien. 

Deze 'lipstick' is verder ook best bijzonder. Het bevat namelijk een aantal oliĆ«n waardoor het je lippen superverzorgd achterlaat. De lipstick bevat: argan olie, lotusbloem olie, cameliazaad olie en rosa canina fruit olie. De lipstick voelt hierdoor echt heel fijn aan op je lippen. 


Ik had een foto gemaakt van het kwastje, maar op de een of andere manier is die spoorloos?! Deze liquid lipstick lijkt namelijk meer op een gloss. En dat blijkt ook uit de applicator. Ook zie je het wel aan de structuur van de gloss zoals je hierboven goed kan zien. 
De kleur is mooi klassiek rood maar niet zo in your face. Ik vind het een heel draagbare roodtint. Superglanzend is 'ie wel dus als je houd van matte lipkleuren is dit absoluut niet je ding. 


Dit is 'm dan fullface. Zeker een aanwezige kleur maar toch niet te als je begrijpt wat ik bedoel. Qua draagtijd vind ik het ook een prima lipstick. Halverwege de dag(bijvoorbeeld na de lunch) moet je hem wel een keertje bijwerken, dat vind ik opzich een prima score.

Al met al vind ik het dus een prachtig kleurtje en een heel fijn product. Deze zal ik zeker heel vaak gaan dragen! Ik ben nou eenmaal ontzettend fan van rode lippen. Wel vind ik deze Liquid Lipstick erg duur. Ik zou hem zelf niet gekocht hebben ookal vind ik het een mooi product. Voor €2,50 meer kan ik namelijk een mooie MAC lipstick kopen en daar gaat mijn hart toch nog net iets sneller van kloppen.
De L'oreal Color Riche L'extraordinaire Liquid Lipstick is verkrijgbaar bij de drogist en kost €15,99

Wat is jou favoriete lipkleur? 

Liefs, Marjolein  

Liefs, Marjolein heeft nu ook een facebookpagina! Like de pagina en blijf op de hoogte van de nieuwste artikelen of deel je favoriete artikelen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten