dinsdag 16 september 2014

Sleek i-Divine Sunset

Eindelijk is het zover! In een aantal geselecteerde filialen van de V&D gaat Sleek verkocht worden! Helaas bevinden deze filialen zich voornamelijk in het westen van het land maar dat mag de pret niet drukken. Wie weet verspreid het zich snel over de rest van het land. 

Misschien heb je nog nooit producten van Sleek in je handen gehad. Of wist je niet eens dat het bestond. Nou in dat geval moet je gauw verder lezen want ik heb een prachtig pallet voor je in de aanbieding, namelijk het i-Divine Sunset pallet. 


Dit is de buitenkant van het doosje. Simpel zwart met glanzende letters. Wat mij betreft een prima verpakking. Het doosje gaat niet al te makkelijk open. Ikzelf vind dit wel een pre. Als je het pallet mee wilt nemen op reis of iets dergelijks is het dus niet in no time kapot. Op de een of andere manier worden deze palletjes bij mij wel altijd een beetje smoezelig. Binnen 5 minuten zie ik mijn vingertoppen al zitten. En dat terwijl ik gewoon schone handen heb. 


Het geopende pallet. Vooral de blauwe kleur trekt mijn oog. Wauw! Dit pallet doet me inderdaad gelijk denken aan een ondergaande zon. Maar ook een beetje aan de herfst want die warme rood/bruin/oranje tinten passen erg goed in de herfst. 


En dan de swatches. Wow! Ik zelf had ook nog nooit een Sleek pallet in de handen gehad (shame on me!). Ik had wel eens swatches gezien en verhalen gehoord van vriendinnen maar toch is het anders als je er zelf een in de handen hebt. Wat een intense kleuren! Heel erg mooi! Helaas valt de blauwe kleur me toch een beetje tegen. Deze was toch wat 'chalky'. De kleur opzich viel me niet tegen maar hoe de substantie aan voelde wel. 
De oogschaduws voelen heel zacht aan en zijn niet echt brokkelig. Ik ga er binnenkort een look mee maken en ik zal de foto dan ook in dit artikel zetten en hij zal ongetwijfeld voorbij komen op instagram en de facebookpagina. 

Het Sleek i-Divine Sunset pallet kost €9,95 en is verkrijgbaar bij onder andere BoozyShop en laten we hopenj ook heel gauw bij jouw in de buurt bij een V&D! 

Wat vinden jullie van dit pallet? Heb je zelf al wat in je collectie van sleek? 

Liefs, Marjolein 


Liefs, Marjolein heeft nu ook een facebookpagina! Like de pagina en blijf op de hoogte van de nieuwste artikelen of deel je favoriete artikelen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten