maandag 22 september 2014

Wet n wild Megalast Lipcolor - Think Pink

Wet n Wild is echt zo'n merk wat normaal compleet aan mij voorbij gaat. Niet omdat het niet goed is of wat dan ook maar het is gewoon niet het merk wat snel mijn aandacht heeft. Ik weet dat de oogschaduwpalletjes (die trio's) heel goed schijnen te zijn maar ook die heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Misschien moet ik dat toch maar eens gaan doen. 
Wel heb ik vandaag voor jullie een lipstick. Deze kreeg ik laatst van mijn vriendin Samantha omdat zij hem niet draagt. gloednieuw in de verpakking zat 'ie nog. Lipstick heb ik nooit genoeg dus natuurlijk was ik er wel weer blij mee! 


Dit is 'm dan. De Wet n Wild Megalast Lipcolor in Think-Pink. In de huls lijkt het mij een every day roze kleurtje. Niet te veel poespas gewoon een leuk roze kleurtje. 


Op de swatch op mijn hand lijkt de kleur toch wat meer oudroze. Het lijkt me inderdaad een mooie everyday kleur. 



Op mijn lippen valt de lipstick echter toch weer wat lichter uit. Heel gek. Ook is deze lipstick wat mat waardoor je lijntjes en droge plekjes op je lippen wat beter ziet. Meestal heb ik daar niet erg veel last van dus voor mij maakt het niet zoveel uit maar als je snel velletjes en dergelijke hebt zou deze lipstick misschien niet iets voor jou zijn. 
Ik vind de kleur op mijn lippen  toch iets minder everyday. Ik vind de kleur wel heel leuk, Lekker fris en jong. 

Wat draagtijd betreft moet je geen wonderen verwachten. +- 4 uurtjes houd de lipstick wel vol mits je niet te veel eet en drinkt. 
De Wet n Wild Megalast Lipcolor in Think Pink kost €4,95 en is onder andere verkrijgbaar via de webshop van Miss Lipgloss 

Heb jij Wet n Wild wel eens geprobeerd? 

Liefs, Marjolein 

Liefs, Marjolein heeft nu ook een facebookpagina! Like de pagina en blijf op de hoogte van de nieuwste artikelen of deel je favoriete artikelen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten