maandag 15 september 2014

VIP-Box september

Vorige maand ben ik 'm glad vergeten (shame on me!) maar deze maand is 'ie er weer! De VIP-Box. 
Ik laat jullie weer zien water deze maand in zat. Ik ga de producten in dit artikel niet reviewen ik laat alleen zien wat er deze maand in de box zit. 

Voor de lezers die niet weten wat het concept van de VIP-Box is nog even een korte uitleg. 
De VIP-Box is een doos met verschillende beauty producten, wel altijd 5 fullsize producten en 2 samples. Wat er in zit weet je van te voren niet, dat is elke keer weer een verrassing. Je betaalt €12,50 per maand. Dan krijg je elke maand dus een box en de waarde van zo'n box is minimaal 30 euro maar eigenlijk is het altijd veel meer. Lijkt het je wat? Via deze link kun je je eigen VIP-Box aanvragen. 
Nou let's watch! 


Zoals altijd de simpele zwarte box. 


Hier zie je het kaartje waar de prijzen op staan en daaronder zit de buit!! 


Mijn oog vliegt gelijk naar het groene doosje. Van een afstandje zag ik al dat dat Anatomicals is, een merk waar ik nog nooit wat van geprobeerd heb maar waar ik wel nieuwschierig naar was. Maar wat zit er nog meer in? 


IDC institute facial mask cacao oil - €3,99
Een lekker maskertje, dat is nooit verkeerd. 


Beauty UK stripey blusher €5,49
Leuuukk!! Ik ben altijd blij met blushes en deze is weer een leuke aanvulling aan mijn collectie. 


Anatomicals aloe aloe hand cream & lipbalm -  €5,95
Zoals ik al eerder zei was ik hier heel nieuwsgierig naar. Toen ik het doosje zag dacht ik dat het een soort 2 in 1 formule was. Dus een creme die je op je lippen en handen kon gebruiken. Dit was dus niet zo, het is een tubetje creme met op de dop een bolletje lippenbalsem. Superhandig! 


Jelly Pong Pong 2 in 1 shadow & liner - €13,15
Een zwart oogpotloodje. Altijd fijn om er eentje extra te hebben. Deze is tevens te gebruiken als oogschaduw. Het is ook een wat dikker potloodje. Ik ben benieuwd! 


Lookx Lipstick - €17,80
Die kleur!!! Precies waar ik nog naar opzoek was. Een mooie diepe herfsttint. 

Verder zaten er nog 2 "samples" in. Dat was een klein hartvormig nagelvijltje van Konad en een BB cream sample. 

Ik vind het een leuke inhoud deze keer! Wat vinden jullie er van? 

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten