zaterdag 20 september 2014

Sinful Colors Nagellak

Ik liep laatst weer eens in de kruidvat en daar was weer eens een 1+1 gratis actie. Dit keer op alle nagellak. Bij het Sinful Colors schap spotte ik al gauw 4 kleuren die ik wel mooi vond dus die vonden al gauw de weg naar de kassa. En natuurlijk moest ik deze even met jullie delen


V.l.n.r.: 927 Nail Junkie, 930 I Miss You, 265 Rich In Heart en 839 Sugar Sugar

Sinds ik mijn nagels een keer heb laten doen en de nagelstyliste er toen O.P.I. Tiffany Case op heeft gedaan ben ik echt fan van alles wat een beetje blauw/aqua achtig is met glitters. God wat vond ik die nagellak prachtig. Helaas was het een limited edition en al niet meer te koop toen 'ie op mijn nagels gelakt werd, dus als iemand weet waar ik 'm nog kan krijgen, laat het me alsjeblieft weten. Maar de kleur Nail Junkie heeft er ergens wel iets van weg dus deze moest mee. 

Een paars glittertje had ik ook nog niet in de collectie (mijn nagellakstash is niet zo groot) en in de wat donkerder dagen neig ik soms wel naar paars dus leek me dat ook wel een goede keuze.

Deze prachtige dieprood/bruine nagellak vind ik echt bij uitstek een chique herfst/winterkleur. Ik merk dat ik op dit moment zowiezo die dieprode tinten erg mooi vind dus dit lakje is daar een mooie aanvulling op.

En last but not least een klassiek rood lakje met een subtiel glittertje. Ik hou gigantisch van rode lipstick zoals jullie inmiddels weten, maar een passend rood lakje had ik nog niet. Helemaal happy mee dus!

En dan nu nog even op de nagels:


Excuses voor mijn leleijke nageltjes hoor. De mijne groeien niet zo mooi (daarom wil ik graag kunstnagels...) 
Alle nagels zijn met 2 laagjes gelakt.
De eerste 2 lakjes zijn meer glitters voor boven op een ander lakje maar ik vind ze wel erg leuk want er komen veel glitters af. 
Het derde lakje is toch iets bruiner als in het potje dat vind ik jammer maar desalniettemin wel een mooie kleur. En die rode. Absoluut mijn favoriet uit dit stel. Ik weet bijna zeker dat ik dit draag met kerst!:)

Qua draagtijd moet je er niet al te veel van verwachten. Het zijn normale gemiddelde lakjes. Dus gaat nagellak er bij jou vlot af dan is dat met deze lakjes ook zo. Een goede base en topcoat zijn zeker aan te raden, dan houd je je nagels langer mooi. Maar hey, ze kosten €1,99 dus dan moet je ook geen wonderen verwachten ;).

De Sinful Colors nagelĺakjes kosten €1,99 en zijn verkrijgbaar bij het Kruidvat

Heb jij al wat in je collectie van Sinful Colors?

Liefs, Marjolein


Geen opmerkingen:

Een reactie posten