woensdag 10 september 2014

Mijn make-up space!

Als klein meisje wilde ik er al een; een kaptafel. En dan het liefst zo een met van die lampjes. Eigenlijk heb ik er pas 2 jaar geleden eentje gekocht/gemaakt. Maar nu is 'ie pas echt af!
Het begon bij mij toen mijn make-up voorraad zich begon op te stapelen. Ik bewaarde mijn spulletjes in een toillettas. Niet erg handig dus daar moest ik wat op verzinnen. Al gauw kwam ik op de proppen met een klein ikea ladenkastje.
Dit kastje stond op mijn bureau op mijn slaapkamer maar hiermee had ik nog steeds geen kaptafel.

Na een beetje sparen en heel wat youtube filmpjes kwam ik bij ik geloof lisa pullano een ikea bureau tegen wat ze gebruikte voor haar spulletjes. Simpel zwart met wit en strak. Normaal hou ik niet van strak maar voor een vanityspace vind ik het wel erg mooi. Dus zo begon mijn zoektocht bij ikea. Het micke bureau leek erg op wat Lisa Pullano had dus deze moest het worden. Daar nam ik dan wel gelijk 2 ladenkastjes bij want dan kon ik er wat meer in kwijt.
Toen ik dit bureau gekocht had gebruikte ik nog steeds mijn kleine lade kastje. Ik zat destijds nog op school en kon mijn bureau daar ook nog veel te goed voor gebruiken. Wel zette ik op het middelste deel een mooie antieke spiegel. Deze was van mijn oma en ik vind m absoluut prachtig. Aan de andere kant van de spiegel had ik nog een paars ladenkastje van de xenos. Deze zat helemaal vol met nagelspulletjes. Alleen in het onderste laatje zaten haarspulletjes.


Inmiddels woon ik dus al een jaar op mezelf. In mijn eerste huisje kon ik mijn bureau niet meenemen helaas. Ik merkte ook dat daardoor het make-uppen op een wat lager pitje kwam te staan. Nu wonen we in een groter huis en mijn bureau kon dus deze kant op. Een poosje heb ik het moeten doen met dezelfde opstelling als thuis bij papa en mama maar sinds gisteren is het dan eindelijk zover! Mijn droomkaptafel met filmsterrenlampjes!
Ooit in de toekomst wil ik er nog graag muji opbergers boven op hebben om mijn mooiste items in uit te stallen maar voor nu ben ik er verliefd op zoals het is!





Even alle items op een rijtje:
Ikea micke bureau €29,95
Ikea micke ladenkastje (2×) €39,95
Ikea spiegel kolja €12,95
Ikea filmsterrenlampjes 'musik' €29,90
Ikea ladenkastje moppe €17,95
Blokker ladeverdelers €1,29 - €2,29
Xenos ladenkastje prijs onbekend maar zeker onder de €15,00

Wat vinden jullie er van? Hebben jullie ook een mooie kaptafel? 

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten