zaterdag 30 augustus 2014

Vakantie

Dag lieve lezers!

Even een update! Nu iedereen weer begint met werken en met school ga ik morgen op vakantie!!! Superleuk natuurlijk, maar dat betekend voor jullie eventjes geen nieuwe artikelen.
Veel bloggers plannen artikelen in het voren en dergelijke en dat had ik natuurlijk ook kunnen doen maar ik heb besloten om dit toch maar niet te doen.
Niet dat ik mijn blog niet serieus neem of wat dan ook maar dan was ik er artikelen uit gaan pushen omdat het moet. Dan worden het artikelen waar ik zelf niet blij mee ben en daar ga ik niet mee akkoord.
Ik heb een mega leuk maar wel gigantisch enerverend jaar achter de rug en wilde lekker in alle rust me voorbereiden op de vakantie. No stress! Over een week ben ik er weer en dan heb ik vast een boel leuke dingen om over te bloggen!
Zie jullie dan weer!

Liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten