maandag 18 augustus 2014

Mijn high-end wishlist

Ondanks dat ik graag low budget producten koop en gebruik (en test en review), ben ik natuurlijk ook gek op de duurdere merken. Nog niet zo lang geleden kocht ik mijn eerste high-end product en sinds dien vind ik dat het toch maar tijd word dat ik stukje bij beetje mijn wishlist bij elkaar ga sparen.
Maar wat staat er dan allemaal op mijn wishlist? Dat ga ik jullie per merk vertellen!
Too Faced
Too Faced is by far mijn favoriete high-end merk! De manier waarop zij hun verpakkingen decoreren vind ik gewoon fantastisch en hun producten zijn zo mooi! Ik heb zelf nog niks in mijn bezit van Too Faced, maar heb wel eens het een en ander in mijn handen gehad en dan voel en zie je ook gelijk hoe goed die producten zijn. Daar kan geen van de paletten in mijn collectie aan tippen.
Op mijn wishlist staan:
- Chocolate Bar Palette
- Boudoir Palette
- Romantic Palette
- Sweetheart Blush in candy glow en there's something about berry
- Chocolate Milk Bronzer
Urban Decay
Dit merk mag niet ontbreken op mijn wishlist! Urban Decay maakt namelijk onder andere de Naked paletten. Ik heb die paletten wel eens in mijn handen gehad en wat een mooie en fijne oogschaduws zijn dat zeg! Ook zeer geschikt voor beginners(die per se gelijk high-end willen starten) omdat ze dus neutrale kleurtjes bevatten. Op mijn verlanglijstje staan:
- Naked 1, 2, 3
- Electric palette
- Primer potion (oogschaduwbasis)
Anastacia Beverly Hills
Anastacia staat vooral bekend om hun wenkbrouw producten. Dat is dan ook wat er op mijn wishlist staat. De browwiz bijvoorbeeld is een wenkbrouw potloodje wat heeeeeel dun is waardoor je heel precies kan tekenen en zelfs 'extra' haartjes kan tekenen. Ook hun wenkbrouwpoeders/gels moeten erg goed zijn.
- Brow wiz
- Wenkbrouwpoeder
M.A.C.
Ja, M.A.C. spreekt toch wel een beetje voor zich lijkt me. Het fijne van M.A.C. vind ik ook dat je daar in Nederland ook lekker naar kan snuffelen bij de counters.
Op mijn wishlist staan zoveel verschillende kleuren van de producten dat ik de kleuren maar niet allemaal benoem.
- een heleboel blushes
- ook een boel lipsticks maar mijn voorlopig eerst volgende op de lijst is st. Germain
- Pro Longwear concealer
- een hele boel oogschaduwtjes
- lash adhesive (nepwimper lijm)
YSL
Er is maar 1 ding waar ik er echt per se eentje van wil hebben van YSL en dat is een rouge volupte lipstick. Alleen al om de huls! Wat een prachtige verpakking en beschikbaar in mooie tinten! Welke kleur ik wil weet ik nog niet. Daar ga ik me nog wel een keer in verdiepen tegen de tijd dat ik het ook daadwerkelijk ga kopen.
Nars
Ik heb niet echt iets bijzonders met dit merk. Gewoon een aantal producten die ik mooi vind en dat zijn:
- Laguna (bronzer)
- Orgasm (blush)
- Deep throat (blush)
- Albatros (highlight)

Stila
Op instagram volg ik een aantal Amerikaanse dames met wie ik af en toe ook een beetje klets over make-up. Zo volg ik ook @alexandrahomph en haar favoriete palet is het Stila In The Light palet. Daardoor raakte ik nieuwschierig en zo kwamen er ook 2 Stila paletten op mijn wishlist.
- In The Moment
- In The Light
Dit is mijn wishlist so far. Er gaat vast nog het een en ander bij komen want tot nu toe zijn het best wel de cliche producten om het zo maar even te zeggen. De producten die al om geraved worden op alle beautyblogs en dergleijke. Maar hey, ik wil ze toch hebben!
Maar ook heb ik al het een en ander in mijn bezit. Wat heb ik dan so far?
- Benefit Hoola. Deze bronzer wilde ik al een flinke tijd hebben en toen mijn oude bronzer een beetje op begon te raken/ik die toch te oranje voor mij vond besloot ik 'm te kopen. And I'm loving it eversince.
- M.A.C. studio fix fluid foundation. De enige echte lichte foundation geschikt voor mijn bleke huidje. Ook al jaaaaaareeen op mijn wishlist maarja de krent in mij onderdrukte tot afgelopen maand de drang om deze foundation aan te schaffen. Maar wat ben ik er blij mee!
- Bobbi Brown Tinted Eye Brightener. Een highlighter voor onder de ogen. Deze dient bij mij tegelijkertijd een beetje als concealer want hij dekt best aardig!
- M.A.C. lipstick Candy Yum Yum.
Kortom, ik mag wel flink gaan sparen. Het leuke van deze producten is dan wel dat je er extra blij mee bent omdat je er zo hard voor hebt gespaard en het moment dat je het daadwerkelijk gaat kopen voelt dan ook extra glorieus. Een superfijn gevoel!
Wat heb jij al in je collectie? En wat staat er nog op jou wishlist?
Liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten