donderdag 28 augustus 2014

Nyx Butter Glosses

Lip producten heb ik nooit genoeg dus toen ik de Nyx butter gloss lipglossjes tegen kwam bij verschillende youtubers en bloggers stond ik te popelen om ze ook te proberen. Deze lipglossjes zouden namelijk niet zomaar lipglossjes zijn maar goed gepigmenteerde varianten die langer blijven zitten. 
Ik was nog 'in the market' voor een nieuwe peachy, lichtroze en nude lipgloss dus ik koos er 3. In totaal zijn er via de website van de Douglas 12 kleuren te krijgen en als je een beetje handig bent kun je via Amerika nog een aantal extra kleuren vinden. 


Hierboven zie je de verpakking. Erg luxe ogen ze niet maar het is wel heel handig dat je door de huls de kleur van de gloss ziet  en de dop ook dit kleurtje heeft. Lekker duidelijk! 
Van links naar rechts zie je hierboven 08 Apple Strudel, 02 Eclair, 05 Creme Brulee. Heel leuk die namen! 


Hierboven de swatches v.l.n.r.: Creme Brulee, Eclair, Apple Strudel. Zoals je ziet zijn de glossjes inderdaad goed gepigmenteerd. Ik hou ervan! Je voelt ook gelijk dat de structuur wat dikker is als die van de gemiddelde lipgloss. 


Boven: Eclair. Mooie zachtroze lipgloss. Dit is echt mijn favoriet voor bij mijn Iconic 3 palette. Zo mooi en nude maar toch die subtiele kleur erbij in. 
Midden: Apple Strudel. Deze lipgloss is iets  meer peachy van kleur. Eigenlijk kan ik er niks anders over zeggen. Ik vind hem echt heel erg mooi! 
Onder: Creme Brulee. De perfecte nude lipgloss! Love it! Past overal bij echt een go-to lipgloss. 


V.l.n.r.: Eclair, Apple Strudel, Creme Brulee met een fullface. 
Zoals je ziet zijn het alle 3 vrij subtiele kleuren. Ik heb ook bewust voor deze kleuren gekozen omdat ze zo subtiel waren. Ik heb namelijk best wel aardig wat opvallende/donkerder lipkleuren in mijn collectie. Maarnu ik deze 3 heb wil ik ze eigenlijk allemaal wantik vind ze zo mooi! 

De finish is echt mooi! Niet glitterig maar echt mooi creme/glossig. De gloss voelt ook echt heel fijn aan op je lippen. Het voelt zacht en creamy, de naam butter gloss is goed gekozen. Het is inderdaad wel een beetje boterachtig. Wat ook fijn is aan deze gloss is dat 'ie niet zo plakt. Hij kleeft goed aan je lippen maar geeft daarna niet dat vieze plakgevoel. Hoeraa!! 

Ook blijft deze gloss langer zitten als gemiddeld. Meestal is een lipgloss bij mij echt supersnel weer verdwenen en kan ik eigenlijk elk uur wel bijwerken. Dat hoeft bij deze  gloss niet. Om even een beeld te schetsen, als ik moet werken doe ik rond 21.00 uur mijn make up op en tegen 0.00 uur zit het nog steeds dus dat is dan 3 uur. Dat vind ik voor een lipgloss echt heel lang. 

Dus ik ga net zo hard mee in de rave om deze lipglossjes! Ik vind ze heel erg mooi en ga de andere kleuren zeker bestellen! Ze zijn niet duur, de kleuren zijn mooi en ze houden lang! Watwil je nog meer?
De Nyx Butter Gloss lipglossen zijn te koop via de website van Douglas en kosten €6,99.

Wat vind jij van deze lipglossjes? 

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten