vrijdag 8 augustus 2014

Rimmel Scandaleyes Retro Glam

Mascara is nou echt zo'n ding waar ik niet vaak 2x hetzelfde van koop. Er zijn er zo veel en de een is zogenaamd nog beter als de andere. Nu had ik een poosje de Essence - I love extreme crazy mascara maar steeds als ik bij het kruidvat was, was deze uitverkocht dus moest ik wat anders. 
Toen ik richting het make-up schap liep lagen er aan de zijkant limited edition blikjes met deze mascara erin met een stickertje er op: €7,50. Mooi afgeprijsd! Dus besloot ik deze maar eens te proberen.


Dit is dan de huls. Ik vind het uiterlijk niet echt chique ogen maar doet me wel echt denken aan de sixties. 
De naam is natuurlijk niet voor niets retro glam. 


Dit is het borsteltje. Het heeft een beetje een zandloper vorm. Ik vroeg me af of dit wel handig zou werken. Ik vind het nogal een vreemde vorm. 
(excuses voor mijn lelijke nagels by the way, ik heb nog geen tijd/zin gehad om ze te doen)


Boven is zonder mascara en onder is met. 
Valt me niet tegen! Mijn wimpers krijgen duidelijk wat meer volume en de kleur is mooi zwart. 
Het borsteltje is ook heel fijn in gebruik. Juist door die gekke vorm kun je de mascara mooi verdelen.
Dat had ik echt niet verwacht eigenlijk. Mijn wimpers blijven flexibel dus een extra laagje aanbrengen gaat ook nog makkelijk. Deze mascara zal ik met plezier opgebruiken!

Ik heb mijn Rimmel Scandaleyes Retro Glam gekocht bij het kruidvat in een limited edition blikje voor €7,50 maar de normale prijs is €12,99 

Wat is jou favoriete mascara? 

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten