donderdag 14 augustus 2014

M.A.C. Lipstick - Candy Yum Yum

Vanaf het moment dat ik deze lipstick online ergens op een beautyblog tegen kwam was ik verkocht. Ik hou van een opvallende lip, ik draag ook graag felrode lipstick, maar opvallend roze had ik nog niet. Dus toen ik deze zag, zat ik te kwijlen achter mijn beeldscherm. Roze, en niet zomaar roze maar eye catching bijna neon roze. Perfect. M.A.C. Candy Yum Yum de lipstick die ik het allerliefste wilde hebben zit eindelijk in mijn stash.

Het is een knalroze tint met een koele ondertoon. Ik ben er echt weg van. De matte finish laat de lipstick voor mijn gevoel nog meer knallen. Ik heb er gewoon bijna geen woorden voor zo uberfantastisch vind ik het.

Moet je kijken wat een kleur! Geweldig gepigmenteerd. Ook vind ik de lipstick heel fijn aanbrengen. Hij glijd heel soepel over mijn lippen. Na een paar minuten gaat 'ie wel wat droger voelen maar dat heb je eigenlijk met practisch alle matte lipsticks. Hier onder zie je een full face foto met de lipstick op

(Leuk detail, de lipstick matcht met mijn bhbandje!)

Toen ik 'm binnen kreeg heb ik gelijk fotos gemaakt zodat ik 'm op kon doen en ik had echt gelijk no regrets at all. Het is echt de perfecte marjolein lipstick. Het schreeuwt gewoon mijn naam. Ik zou dit zelfs als everyday lipstick dragen met een rustige ooglook. Dit zou wel eens zo'n product kunnen zijn dat ik wel steeds blijf kopen, keer op keer. Ik ben er echt helemaal weg van en raak hier echt nooit op uitgekeken. Buiten dat ik er zo ontzettend verliefd op ben is de kwaliteit ook gewoon heel mooi. En voor een high-end lipstick vind ik 'm ook niet duur. De M.A.C. lipsticks kosten namelijk €18,50 en een lipstick van bijvoorbeeld loreal hangt toch ook al wel rond de €15,-. 

Het is nog veel geld voor een lipstick natuurlijk, vooral als je een Essence prijsje prefereert maar toch vind ik deze lipstick het geld dik waard. Hij zit mooi, draagt prettig, brengt fijn aan, de kleur is oogverblindend en de draagduur is ook best behoorlijk. Een kleine maaltijd houd 'ie namelijk wel! I am hooked!

M.A.C. lipsticks kosten €18,50 en zijn online verkrijgbaar op www.maccosmetics.nl en www.douglas.nl maar ook in de winkel bij geselecteerde douglas filialen en bij de M.A.C. stores.

Wat is jou favoriete lipstick? Zou zo'n felle tint iets voor jou zijn?

Liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten